Marius Sparby Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hva jeg gjør i dag? Jobber til jeg stuper, drar hjem og tryner i bingen, for så å stå opp halv seks i morgen tidlig for å gjøre det samme igjen. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Skole Skole skole... Vi har akkurat begynt med ett Avis prsojekt da i Engelsk og Norsk... Etter Engelsk blir det en time med Matte for så 15min med sykling hjem i det kjeeeeempe fine været ute.... Ellers har jeg ikke noe planer for dagen... Thomas, er tråden en slags Glad ------ Morgen tråd som dukker opp hver dag på Scanair Forumet? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 Nok en dag, var på jobb 0415 og det er ALTFOR tidlig! Har nå fått en time på øye, og dagen ligger klar forran mine føtter.. Hmm! Siter
Vidar Solheim Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 3 uker til med fri!!! arh.. hva skal jeg finne på tro? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 I dag skal jeg gjøre ferdig DVDen for St. Laurentiuskorets musikal. Ellers fikk jeg nettopp telefon om at jeg har å dra meg til Larvik i helga for å være fotograf på fotballkamp. Siter
Tommy Bernes Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 3 uker til med fri!!! arh.. hva skal jeg finne på tro? Fly flightsim vel Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Fikk lapp fra posten i dag.. De hadde vært her 13:00 med en pakke, og kan hentes på kontoret i morgen.. Hvem i helvete tror folk er hjemme midt på dagen?? Herregud for et idiotisk opplegg!!! Siter
Audun Braastad Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 I dag har jeg: - Vært på skolen (2 timer gym, 2 timer samfunnsfag, 1 time naturfag og 1 time matte) - Vært på treningssenteret i 2 timer etter skolen - Nettopp vært og henta den nye senga mi som det tok 2 uker for Bohus å levere, selvom det skulle ta 3-4 dager.. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 I dag har man vært glorofisert kaffekoker! :sleep: Siter
T. Paulsen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Levert alt av lys som skal i taket i Hvalertunellen. Det var show å kjøre imellom den tunellen nå når det ikke var noe lys overhode der. 8 km. lang og på det dypeste er den 145 meter under vannflata. Siter
Mathias Ganss Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Lesesalen på Samfunnsvitenskapelig fakultet på UiO fra 08:00 til 17:30, deretter jobbe fra 18:00 til 24:00. Jada, studenter har mye fritid Siter
Petter Kverneng Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Skal skrive en sang som heter "Bolledeig", melodien til "Yesterday"! Dinga lvl 51 på WoW, så jeg tar pause fra det resten av kvelden. Er dwarf warrior. Full arms, dvs. så full jeg har fått den med talentpoints for lvl 51 Men dere skjønner hva jeg mener... Siter
Ivar Hestnes Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Min dag er ganske ensformig idag. Stå opp og koka kaffe, kjørt på arbeid. Hustadmarmor, opplasting av sten ---) Årø flyplass, tippet på sjøfyllingen Hustadmarmor, opplasting av sten ---) Årø flyplass, tippet på sjøfyllingen Hustadmarmor, opplasting av sten ---) Årø flyplass, tippet på sjøfyllingen Hustadmarmor, opplasting av sten ---) Årø flyplass, tippet på sjøfyllingen Hustadmarmor, opplasting av sten ---) Årø flyplass, tippet på sjøfyllingen Hustadmarmor, opplasting av sten ---) Årø flyplass, tippet på sjøfyllingen Spyla vogna og kjørte hjem og sovna i godstolen. Sitter nå i kjelleren og monterer announciatorer til overhead panelet Siter
TOS Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Tja.. opp kl 0500, tok av kl 0730 og fløy i 6 timar. Sit no i UNICOM og prøver febrilsk å få tida til å gå...keisamt her no.... Siter
Stian Lingås Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Sitter og griner av at posten bruker like lang tid fra Oslo til Steinkjer' date=' som UPS bruker fra midt i "nowhere" i USA til Oslo.. Hvis ikke mer.. Jippi, heia posten! [/quote'] Synes heller du kan juble over Tollvesenet. Er det brev bruker den 1 dag fra Oslo til Steinkjer. Vanlig pakke tar 2 dager. Pakken/brevet er jo innom Trondheim Postterminal før den blir sendt med bilen til Steinkjer. Du hadde også veldig flaks hvis det er som du sier: som UPS bruker fra midt i "nowhere" i USA til Oslo. Bestilte en liten pakke fra florida med EPS og USPS brukte 5 - 6 dager på å få den til Oslo. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Slitt rævva av meg for å få Team Fortress 2 til å virke! Systemet mitt skal kjøre det greit, men det bare krasjer før jeg rekker å sette i gang! ARGGGGHHHH ....... Og atpåtil er det nå plutselig på en eller annen mystisk måte forsvunnet fra "Mine spill"-lista! ... telle til ti, telle til ti ... :sick: Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg og romkammeraten min har vært å handlet oss bil i Charleston i dag.. 96mod Cadillac STS med 4.6liter Northstar V8er.. FET lyd!! Siter
Kristian Nafstad Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 OASIS Hong Kong Airlines har jeg. Fikk den den 15.10. Likte denne filmen så absolutt og det er veldig lang film, noe som er veldig fint. Du lærer deg mange instrumenter i Boeing 747-400, for de forklarer det meste. Og ossen de arbeider. En anbefalt flm. Siter
Erik Karlsen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 jeh har vært syk i 5 dager og levd på tørr kjeks og cola. håper jeg kan spise noe annet i dag. Det har blitt noen flyturere når jeg har orket. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Sov lenge i dag (til klokken 10) da jeg var sliten etter å ha vært på jobb 32 av 36 sammenhengende timer (ikke noe overtidsbetaling her i gården nei). Så nå sitter jeg og planlegger en IFR flight til Huntsville, Alabama. Skal fly en kamerat opp hvor han skal ha sin Multi-Engine Checkride. Ser ut til at det blir IMC meste av veien, men heldigvis flott vær på destinasjonen. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Sitter på jobb , 10 timers vakt og 3 min igjen. Holder på å få fulstendig bananas.. og gleder meg til å stå opp til tidligvakt 0530 imorgen J'vlig tidlig.. Ellers, hjemme så er det det daglige, driver å bygger på en EF-2000 og en Mitsubishi F-2A , begge plastmodeller i 1/48 skala. Kan poste litt bilder når de tar form. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Norsktentamen.. NTNU i morgen da :cool: Siter
T. Paulsen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Stått tidlig opp. Ikke koket kaffe siden dette er gratis på terminalen. Kjørt til Skien med cirka 500 nye bildekk og levert disse på 2 forskjellige steder. Tilbake på terminalen på Stokke bar det videre opp til Norpe og hentet et semilass med frysedisker som skulle til Henning Olsen Is i Drammen. Så bar det videre ifra Drammen og opp til Liertoppen for å hente 5 peiser og få levert disse i Undrumsdal. Etter dette var det inn til Tønsberg og dra på handletur med semi for så å kjøre hjem med alt jeg hadde kjøpt. Skulle egentlig ha kjørt innom vaskemaskinen på vei hjem, men utsatte det enda en dag. Dette har jeg nå utsatt hver dag i cirka 2 uker så vogna begynner virkelig å se deilig ut nå. :crazy: Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Dette har jeg gjort i dag: Her! Her! Her! (Katastrofeøvelse på ENZV) Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Tatt BCG på skolen, vært hos tannlegen og borret :grin: Og vært i kirken.. Skal slappe av resten av dagen nå. Siter
Sindre Holberg Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Tatt BCG på skolen' date=' vært hos tannlegen og borret :grin: Og vært i kirken.. Skal slappe av resten av dagen nå. [/quote'] Litt av en dag det der ja Jeg har vært 5.5 time på kommunestyremøte som ungdomsråds-representant. Fra 12.00 til 15.30 og fra 16.00 til 17.30. Det første møtet var det siste for det gamle k-styret og det siste var det konstituerende møte for det nye k-styret. Nå sitter jeg og skriver møteinnkalling for smøla ungdomsråd. Altså en `politisk´ dag i dag. Elsker og jobbe som ungdomsråd-sekretær :D Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Ni skoletimer i dag, så nå er det rekreasjon med gamle Metallica-DVDer. Siter
Martin Floor Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Artig folk har det da Viktig å ha noe å fylle dagene med, og det har jeg også: Riktignok ikke i dag, men i går hadde jeg en VFR natt tur til Gardermoen. Det var en utrolig opplevelse, ikke minst å se Oslo fra luften om natta! Fikk se et par Gulfstream (IV og V), samt John Fredriksen og hans Challenger 604. I kveld fløy jeg elleve landingsrunder på Torp, og fullførte da VFR natt programmet. Har nå 83 TT, lang vei igjen God kveld alle sammen.. Siter
Erik Karlsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 I dag skal jeg på jobb etter å ha vært syk i en uke. Skal ta bussen til Helfyr og T-banene til Majorstuen. Jeg skal kjøre linje 42 i dag mellom Majorstuen og kolsås. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 J'vlig tidlig dag på jobb, etter jobb så er det hente A3 prints av en drøss bilder fra Rygge showet, så innom hobby butikken en tur, og hjem der en EF-2000 og en F-2A venter på litt pussing og omtanke. Ellers har jeg ikke store planer idag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.