Thomas Lorentzen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Undertegnede har fri og kjører ett lite cockpit-DVD maraton; Denne er igang nå, virker meget bra sålangt med en fin blanding av cockpit, ATC og landskap. Ostend i Belgia til Lagos Nigeria, derifra til Nairobi Kenya så til Benghazi Libya også tilbake til Ostend. Deretter er det klart for nyanskeffelse nr 2; Gleder meg til denne, etter omtalene på div. steder er dette en av de bedre produksjonene fra WAR/JP. Routing, Hong Kong - Gatwick - Hong Kong.. nesten 200min running time. What do you do? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har fri denne uken jeg også, akkurat nå savnsømmer jeg forumet etter noen dager borte, viktig å holde seg oppdatert på hva som skjer! I tillegg skal jeg og madammen å se på leilighet, samt ta en liten treningsøkt.. I flyrelatert sammenheng vil jeg laste inn bildene jeg tok på fredagens flytur og legge ut disse her på forumet hvis jeg får tid. Regner med det blir en noen timer som Værnes Approach på VATSIM også. Ser ut som du har lagt gode planer for dagen Thomas, kos deg! :grin: Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hatt heldagsprøve på skolen. Så nå rett etterpå skal jeg på Jobb. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Snurfer på nettet. Leser fysiologi ;D Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Skole arbeid og FS9 som en "avkobling" :cool: Siter
Audun Braastad Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Endelig en dag uten lekser Så idag blir det vel litt trening hvis kneet mitt tillater det. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Skal gå meg en tur og se om det er noe morsomt å fotografere, etterpå skal jeg på trening og jeg skal også se om jeg får jobb i en fotobutikk til OD-dagen. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 I dag skal jeg komme en del skritt nærmere slutten av DVD-produksjonen på musikalen for St. Laurentiuskoret i Lørenskog av deres oppsetning av "Käraste Bröder". Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Ja foresten, jeg tror jeg også skal trå meg en liten fototur etterpå. Prøve nyobjektivet ;D 28 mm 2.8 fast (god gammel type med litt vekt og det hele). Tar suverent brae bilder! Siter
Audun Braastad Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Blir nok litt foto på meg også etter treninga. Hvis noen får til noen bilder, kan vi jo kanskje lage en tråd i kveld og vise dagens resultater? Siter
JM Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har vært på forelesning, og leser teori til utrykningskurset jeg er på i Stavern Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har vitnet i rettsak, skal spise middag, jobbe, og hente kjæresten min ikveld. Nok en travel dag med andre ord. Siter
Marius Helstad Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Vell.. Skole å levert inn kameraet til reparasjon.. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 Har vært på forelesning' date=' og leser teori til utrykningskurset jeg er på i Stavern [/quote'] Hehe, har de internett der ógså? Siter
Anders johansen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Gjør ingenting, men _må_ lese en historie og skrive ca. 500 ord i et sammendrag. Hvem skulle tro man fikk sånne oppgaver på ELEKTROFAG? ^^ Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Hvem skulle tro man fikk sånne oppgaver på ELEKTROFAG? ^^ Eg :cool: ikkje at eg går på elektro men, dere går vel ikke lekseløse heller :cool: Går selv på Almennfag men har en fetter som går på elektro.... de hadde en lignenede oppg for ikkje så lenge siden :cool: Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Driver å regner på bjelkenesen på et DTL betong bjelke. Etter på, om jeg, så skal jeg programere litt på siden til Viking Airways, eller spille Company of Heroes. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Klokken halv fem ble jeg vekket av en katt. Ble vekket flere ganger i løpet av natten, men denne gangen fikk jeg ikke til å sove igjen. Begynte på jobb klokken 6. Driver med varelevering, så det var det stort sett bedrev dagen på jobb med. Var ferdig 17:30. Og nå sitter jeg å lader batteriene til jeg skal på spilling nå klokken syv. Er ferdig 22:00. Jeg tror jeg kommer til å ha en følelse av at dette har vært en lang dag... :sleep: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Sitter og griner av at posten bruker like lang tid fra Oslo til Steinkjer, som UPS bruker fra midt i "nowhere" i USA til Oslo.. Hvis ikke mer.. Jippi, heia posten! Siter
Kai Dreyer Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Leser litt ekstra på elektor faga. (Må inn på flylinja hvis ikke blir det katastrofe i hodet mitt. Haha..) Man får jo SAMF på Andre året elektro Buuhuuuuu... Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har vært på skolen, gjort ferdig et design til en webside. Nå sitter og skriver ned blåserarrangementer for diverse sanger. Blir vel å fortsette med det fram til jeg er tom for kaffe. :crazy: Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Sendt fakturaer, mottatt fakturaer. Skifta til vinterdekk på bilen. Siter
Rasmus Bruvoll Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Gjør det jeg gjør hver dag og liker veldig godt... Underviser Siter
Petter Kverneng Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 World of Warcraft! Skal se om jeg får skrevet ferdig sangen min idag. Den handler om en fyr som møter opp med rosa pannebånd. Dette blir ikke godt mottatt av hans venner. Og hittil har jeg kommet til at den sendes til en tvilsom gubbe noe sør for der jeg bor. Melodien er "Venn" som ble laget for noen år siden. Om jeg blir ferig skal jeg lage en sang om en båt som synker med melodien til "closer" Kan bli en spennende kveld. Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Jobbar igår, jobbade jag Imorgon, jobbar jag Sen, så jobbar jag Siter
Vidar Martinsen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hadde første cross country! Interessant opplevelse! Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Prøver ut add-on pakka for Ship Simulator 2008 Herlig å kunne føre de båtene igjen som en kunne benytte i Ship Simulator 2006 Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Skole, prøve, skole fremføring, skole, sykkel, helg og mye sykling, og mer sykling, og litt trening til, og fotball og skole og prøve. :grin: for ikke å snakke om simpsons :grin: Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Trodde jeg hadde fri på dagen, men den gang ei. Fikk telefon klokka syv om jeg kunne komme på jobb pga. sykdomsforfall. I tillegg er det tre dager igjen av kveldskurset som Nordlandsbuss har med alle nykomlinger. Det får jeg som overtid. Ellers blir det ikke mye tid til annet enn litt soving og TV-titting, når dagene går sånn som de gjør. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.