Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undertegnede har fri og kjører ett lite cockpit-DVD maraton;

war_gemini.jpg

Denne er igang nå, virker meget bra sålangt med en fin blanding av cockpit, ATC og landskap. Ostend i Belgia til Lagos Nigeria, derifra til Nairobi Kenya så til Benghazi Libya også tilbake til Ostend.

Deretter er det klart for nyanskeffelse nr 2;

war_Oasis.jpg

Gleder meg til denne, etter omtalene på div. steder er dette en av de bedre produksjonene fra WAR/JP. Routing, Hong Kong - Gatwick - Hong Kong.. nesten 200min running time.

What do you do?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Har fri denne uken jeg også, akkurat nå savnsømmer jeg forumet etter noen dager borte, viktig å holde seg oppdatert på hva som skjer!

I tillegg skal jeg og madammen å se på leilighet, samt ta en liten treningsøkt..

I flyrelatert sammenheng vil jeg laste inn bildene jeg tok på fredagens flytur og legge ut disse her på forumet hvis jeg får tid. Regner med det blir en noen timer som Værnes Approach på VATSIM også. :)

Ser ut som du har lagt gode planer for dagen Thomas, kos deg! :grin:

Skrevet
Hvem skulle tro man fikk sånne oppgaver på ELEKTROFAG? ^^

Eg :cool: ;)

ikkje at eg går på elektro men, dere går vel ikke lekseløse heller :cool: Går selv på Almennfag men har en fetter som går på elektro.... de hadde en lignenede oppg for ikkje så lenge siden :cool:

Skrevet

Klokken halv fem ble jeg vekket av en katt. Ble vekket flere ganger i løpet av natten, men denne gangen fikk jeg ikke til å sove igjen. Begynte på jobb klokken 6.

Driver med varelevering, så det var det stort sett bedrev dagen på jobb med. Var ferdig 17:30.

Og nå sitter jeg å lader batteriene til jeg skal på spilling nå klokken syv. Er ferdig 22:00.

Jeg tror jeg kommer til å ha en følelse av at dette har vært en lang dag... :sleep:

Skrevet

World of Warcraft!

Skal se om jeg får skrevet ferdig sangen min idag.

Den handler om en fyr som møter opp med rosa pannebånd. Dette blir ikke godt mottatt av hans venner. Og hittil har jeg kommet til at den sendes til en tvilsom gubbe noe sør for der jeg bor.

Melodien er "Venn" som ble laget for noen år siden.

Om jeg blir ferig skal jeg lage en sang om en båt som synker med melodien til "closer"

Kan bli en spennende kveld.

Skrevet

Trodde jeg hadde fri på dagen, men den gang ei. Fikk telefon klokka syv om jeg kunne komme på jobb pga. sykdomsforfall. I tillegg er det tre dager igjen av kveldskurset som Nordlandsbuss har med alle nykomlinger. Det får jeg som overtid. :D Ellers blir det ikke mye tid til annet enn litt soving og TV-titting, når dagene går sånn som de gjør.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...