Tom Knudsen Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hmmm hvorfor er det ingen her i fra som prøver se i f.eks Boeing 737 Siter
aleksander rødland Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Har tenkt på det samme faktisk Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg vurderer â pröve meg pâ Concorde! Siter
AMO Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tviler på at dere får prøve dere med et så snevert tema som en flytype. Selv om det kan gå veldig mye informasjon inn under kun en flytype, så skal du godt ned i historien for å ha nok dekning for å kunne delta i et spørreprogram med et så "lite" tema. "Luftfart" ville kanskje vært mer sannsynlig, akkurat som i "Formel 1" eller "Rally" som jeg har sett har vært et tema. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Vet at flere har prøvd seg med bl.a. luftfart og annet flyrelatert som tema uten å ha kommet gjennom nåløyet. NRK tenker kommersielt og hva som trekker flest seere. Kanskje vår lille sfære er for liten til å ha allmenn interesse? Og om de valgte en spesiell flytype ble det helt sikkert ikke vurdert en gang :crazy: Vet at også det har vært forsøkt, dessverre med lite hell og med beskjed om å velge et mer generelt tema . Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Valgte Dash8, men fikk tlf. fra nrk om å bytte tema fordi de fleste ikke ville skjønne hva man snakket om Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.