Skrevet 14. oktober 2007 17 år Norwegians nye fly i UNICEF-farger, hvor en 12 år gammel jente vant konkurransen, er ferdig lakket og ute i trafikk allerede: Norwegians nye UNICEF-jet - Hangar.no Til slutt tar jeg med mitt eget lille uinnsendte bidrag skapt på Aftenposten.no: Uverdig at hun vant! Mitt var finere...
Skrevet 14. oktober 2007 17 år Det der var jo kunst og ingenting annet! Hvor mange uker har du sittet og tegnet?
Skrevet 15. oktober 2007 17 år En liten test... til FiftyNorth ,ikke helt ferdig da...kasta meg rundt i ste å slik er resultatet blitt til nu.
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Aleks, det holdt vel å fargelegge flyet, og ikke alt papiret rundt også?!
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Forfatter Jeg har aldri vært flink til å holde meg innenfor linjene :whistle:
Skrevet 16. oktober 2007 17 år Jeg har aldri vært flink til å holde meg innenfor linjene :whistle: Tss. Jeg var flinkere! Jeg rablet ikke en gang :whistle: . Hadde de bare sett nøye hadde jeg vunnet! Ikke svarte om du hadde vunnet da!!!! Jeg greide og holde meg innenfor linjene jeg og så! :whistle:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.