Gå til innhold

Call Of Duty 4, i salg fra 9. november

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns vi om det? Lastet ned demoen tidligere i kveld - Status: Dette er et GARANTERT kjøp! Håper multiplayermodusen rocker villt alà CoD2.

Last ned demo her

http://gamer.no/nyhet/demo/call_of_duty_4_...n_warfare/44254

Vil anbefale å bruke en download accelerator og velge å laste ned fra FTP - det går mye kjappere enn torrent.. Prøvde selv å laste ned fra torrent, men etter en halvtime på under 5kb/s gav jeg opp.

Skrevet

Har gledet meg til det helt siden den første traileren dukket opp, spilte igjennom demoen et par ganger på fredag og inntrykket så langt er bra. Gameplayet er mer eller mindre identisk med CoD2, noe som er bare positivt i mine øyne...kanskje ikke spesielt realistisk, men blir ting for realistisk så går det ofte utover gameplayet.

Skrevet

Det er sant. Jeg syns det var helt utrolig gøy å se hvor dynamisk alt var, slik som i CoD2. Likevel føles dette nesten litt som Battlefield 2, når det er i moderne tid, men med hakket bedre realisme og den utrolig bra gjennomførte grafiske stilen som igjen er mye bedre enn i BF2.

Skal legge av noen kroner fremover og spare til både det ene og andre. Kanskje jeg skulle koste på meg en oppgradering før jeg går i gang med CoD4. Jeg gleder meg!!

Skrevet

Usj, det begynner å bli endel spill som jeg skal ha meg før jul nå :P

Call of Duty 4

Assassin's Creed

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Team Fortess 2

Hellgate: London

Star Wars: The Force Unleashed

(muligens også The Simpsons og Crysis, må se noen anmeldelser først...)

Men det er vel bare et luksusproblem at det kommer for mange interessante spill på markedet ;)

Skrevet

Prøvde det på fredag. Synes det var en stor forbedring i forhold til CoD2 og multiplayer delen ser meget bra ut. Gleder meg virkelig til øyeblikk som dette. Tipper mesteparten av klanen kommer til å kjøpe seg dette spillet, så det kan bli mye klanspilling.

Usj, det begynner å bli endel spill som jeg skal ha meg før jul nå :P
Huff, ja jeg vet hva du snakker om for å si det sånn.

Call of Duty 4

Assasin's Creed

Gran Turismo 5 Prologue

Og sikkert noen flere som jeg glemmer i farta...

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Jeg spiller bare med 800*600, da går det nok bra :grin:

Skrevet
Spilte igjennom demoen nå' date=' ser ut til at jeg trenger nytt skjermkort :P

Spillet har lav fps på standard-instillinger og låser seg når jeg setter oppløsningen til 1280x1024. [/quote']

*host*PS3*host* ;)

Ble egentlig overrasket over hvor bra spillet kjører her, kjører fint med alt på fullt...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...