Dag Christer Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Hei allesammen. Jeg ser at DF er released. Jeg har noen spm som er teite det vet jeg,men jeg spørr jo for å vite ikke for å skade. Jeg lurer på åssen jeg kan få tak i denne cocpiten som ser så utrolig bra ut. Har vert inne på Flight1.com,der det står at vi kan downloade denne. Så jeg lurte på om noen har fått Downloadet dette? Eller hva har dere idetheletatt gjort for å få tak i det. Hvis vi downloader det, hvor mye koster det egentlig? Håper på positive svar. MVH Dag Christer Kristoffersen Siter
Roald Hansen Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Du finner den http://www.dreamfleet2000.com/" TARGET=_blank> her . Etter at du har downloaded ca 46 Mb. Kjør installasjon av det du har lastet ned, og ha kredittkortet ditt klart. Det koster US$ 29.95. Ut fra postingene her de siste dagene, er det allerede mange som har kjøpt det på denne måten. CD-en slippes først senere. Hilsen Roald Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.