Skrevet 14. oktober 2007 17 år Heisann! Etter oppdatering av Itunes (sanysligvis), har all musikken forsvunnet (inkludert spillelister) forsvunnet fra Itunes. Hva har skjedd??
Skrevet 14. oktober 2007 17 år Jeg er forholdsvis ny på Itunes, men er det ikke sånn at du må logge inn på din konto for å kunne se musikken din? Kanskje du har blitt logget ut på grunn av et eller annet. Under "butikk" så finner du "logg inn". Der kan du logge inn på din konto. Hvis du alt er innlogget står det "logg ut" under "butikk", samt navnet på din konto rett under. Da er det i så fall noe annet feil. Jeg bare gjetter her, men det virket som en sannsynlig årsak
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Nå må du ikke forveksle programmet iTunes med iTunes Store, som er en musikk-nettbutikk som nås gjennom iTunes (som du sikkert allerede vet). Problemet ligger mao. mest sannsynlig i programvaren, ikke i nettbutikken.
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Hvis du har brukt iTunes fra før, og lagt inn all musikk/kjøpt all musikk igjennom programmet, så er det lagra på harddisken, så mistet er det ikke. Mest sannsynlig ligger det da under "Mine dokumenter\\Min musikk\\iTunes". Ellers ligger vel musikken der du har lagt den, så da er det bare å lete. Håper dette hjalp, selv om det ble skrevet grytidlig en mandags morgen av en forumist som ubarmhjertig måtte stå opp på grunn av jobb... :grin:
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Forfatter Jada, musikken ligger i mappene sine. Men bibliotek, spillelister ol. er vekk. Takker for svar sålangt!
Skrevet 15. oktober 2007 17 år er jo bare å putte sangene inn i iTunes da. Oppdateringen tok sikkert med seg spillelisten sist den var på besøk.
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Hold inne SHIFT og klikk på iTunes ikonet. Hold den inne så lenge at du får opp en melding om å velge itunes bibliotek. Trykk VELG, og naviger til mappen som heter iTunes i Min Musikk eller whatever. Velg itunes filen der, og så skal det fungere. Hvis ikke er det no mystisk på gang. http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304447 Det er en veldig grei måte hvis du har en laptop og har mye musikk på en ekstern HD, du kan nemelig og velge og opprette ett nytt itunes bibliotek! Og dermed switche mellom de to eller flere der du kan ha forskjellig musikk! På en Mac gjøres dette ved å holde inne ALT knappen!
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Nå må du ikke forveksle programmet iTunes med iTunes Store' date=' som er en musikk-nettbutikk som nås gjennom iTunes (som du sikkert allerede vet). Problemet ligger mao. mest sannsynlig i programvaren, ikke i nettbutikken. [/quote'] Joda, jeg er klar over denne forskjellen. Jeg tenkte at man kanskje måtte være innlogget for å få opp spillelistene, men det er tydeligvis ikke tilfelle Den gjelder vel bare butikken den innloggingen, da
Skrevet 16. oktober 2007 17 år Forfatter Heisann! Fikk ikke den helt til jeg, hvilket ikon er det snakk om?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.