Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg den Nokia 6110 Navigator.

Noen som har denne ifra før? Fornøyd med den?

På selve telefonen, er det noen spesielle funksjoner på den annet enn GPS`n som skiller seg ut ifra andre billige telefoner ifra Nokia?

Jeg har en Nokia 6300 ifra før og selv om den er billig, så er jeg veldig fornøyd med den. (Men må ha en ny i jobben siden den jeg fikk ifra dem er en Sony Ericsson. Jeg klarer ikke få åpnet meldingsboksen på den engang) :crazy:

Skrevet

Vel, jeg har hatt Nokia i mange år - men gikk i fjor over til Sony Ericsson (K610i) og har ikke angret en dag. Tar en dag å venne seg til forskjellene mh.t. menyer osv. , men jeg er svært fornøyd SE-bruker - min neste blir definitivt også fra samme fabrikat. Merkelig at du ikke får åpnet

meldingsboksen, det er jo lekende lett på alle SE-telefoner jeg har vært

borti...

Timmy Brandt her på forumet, kjøpte jo en Nokia 6110 Navi. her - og hadde

en review nettopp her på Snackbaren, her er den:

Nokia 6110 Navigator - Liten review från mig.

Skrevet
  • Forfatter

Hei Lars. Jeg har K610i ifra firmaet selv, men har Nokia som privat så det er vel derfor jeg ikke klarer å vende meg til den.

Takker for review`n til Timmy. Den var meget nyttig. Den tråden har gått meg forbi, så hadde du ikke lagt vel linken ville jeg aldri fått den med meg.

Jeg bestilte den igår kveld (egentlig rett etter at jeg skrev posten), så vi får se om en uke eller 2 om den kommer.

Jeg er ikke helt inne i dette med mobiler, men det er alltid gøy med en ny duppeditt man kan knatre på..

Skal innom lekebutikken (Clas Ohlson) etter at jeg har fått den og se om jeg finner en holder. :)

Skrevet

Se där ja ! Kul att jag kunde hjälpa.

Vill ännu en gång skryta av Nokia´s (Navteq / Route 66) GPS i denna telefonen.

Den tar ca 2 minuter att starta upp och hitta GPS signal men sen tog det inte mer än 20-30 sekunder innan detta var uträknat.

1 - Ute på landet i Göteborg

2 - Till Stockholm

3 - Via Borås

4 - Sök längs rutten: Bensin och mat.

via Statoil

via Matställe (sibylla)

Syster har haft Nokia hela tiden, men bytte till en SE ganska nyligen. Hon kommer så fort hon kan byta tillbaka till Nokia.

Anniken (dama) har också haft Nokia länge, fick en Samsung på jobbet nu, och hon tycker inte alls om den.

Men, smaken är som baken. Jag kommer "aldrig" byta ut Nokia och jag är väldigt nöjd med 6110 Nav.

Skrevet
  • Forfatter

Høres meget bra ut Timmy. Gleder meg til den kommer.

Har du kikket på nye tlf. fra HP?

HP ser også meget bra ut, men hadde jeg kjøpt det ville jeg vært like langt med problemet mitt. Da kunne jeg heller bare lært meg S.E. i steden.

Jeg vil fortsette med Nokia siden det er det jeg har hatt de siste 11 årene. Før det hadde jeg Ericsson i 3 år. (Men den gang var de noe lettere å bruke enn nå. For 14 år siden kunne man jo ikke engang sende tekstmeldinger) :grin:

Skrevet
Hei Lars. Jeg har K610i ifra firmaet selv..

Da kan det være noe feil med telefonen, dersom du ikke finner innboksen.

På K610i er det lekende lett (når tastelåsen er av), så trykker du én

gang på den runde knappen i midten (rett under skjermen) - der kommer du

automatisk inn på menyen. Da vil markøren stå midt på skjermen, der innboksen

er - bare å trykke én gang til på den runde knappen, så er du inne! (Da vil du bl.a. få opp valgene: "Skriv ny" , "Innboks", "E-post", "Utkast", "Utboks" osv osv.

Skrevet
  • Forfatter

Nå har jeg fått telefonen, og den ser jo tøff ut den. :)

Men så til neste problem. Den er sperret i et år ifra teleselskapet.

Det er på en måte greit, men det som ikke er greit er at nummeret ikke blir åpnet før den 26.

De 2 siste telefonene mine har jeg fått åpnet (Lås opp) via koder på nettet.

Men nå husker jo ikke jeg hvor jeg fant disse da.

Noen som vet kanskje? :)

Skrevet

Før noen eksploderer å roper MOD! så vil jeg bare opplyse om at å låse opp en telefon er 100% lovlig. :)

Får samme telefon som Tom selv i dag.

Skrevet
Nå har jeg fått telefonen' date=' og den ser jo tøff ut den. :)

Men så til neste problem. Den er sperret i et år ifra teleselskapet.

Det er på en måte greit, men det som ikke er greit er at nummeret ikke blir åpnet før den 26.

De 2 siste telefonene mine har jeg fått åpnet (Lås opp) via koder på nettet.

Men nå husker jo ikke jeg hvor jeg fant disse da.

Noen som vet kanskje? :) [/quote']

Unlockshop.no

Litt avhengig av hvilken modell du har, men en del nyere må faktisk sendes inn fysisk for å fjerne en del sperrer i telefonen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …