Martin Floor Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Den siste var råere, han var ihvertfall ikke en ldiot i trafikken Siter
AMO Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Skulle akkurat til å si det, den siste var morsom, men den første er bare et synlig bevis på en idiot som skulle vært lagt på skinnegangen og kjørt over utallige ganger. Hadde jeg vært busssjåføren som nesten fikk vraket bussen, så hadde jeg gått ut og grisebanket guttejævelen. Siter
T. Paulsen Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hadde jeg vært busssjåføren som nesten fikk vraket bussen, så hadde jeg gått ut og grisebanket guttejævelen. Dette synes jeg er upassende Aleksander. :crazy: Hadde det ikke vært lettere å bare latt være å bremse. Da hadde han ikke hatt noe kebabtralle igjen å leke med. :whistle: Siter
AMO Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Noe må man jo foreta seg på en stille lørdag :whistle: Kanskje litt streng, men fyren er jo klin gærn, han skulle hatt seg en lærepenge! Kult er det i hvertfall ikke :crazy: Siter
Jon Are Skaar Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Arabisk drifting: LwSqmby8DXM Trygt? Skeptisk :confused: Siter
K L Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Idiotkjøring, håper han eller de omkommer før de selv treffer og skader noen andre, fullstendig respektløst ovenfor andres liv. Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Skulle tro krig og terror var spennende nok, men den gang ei.... Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Ok Saudi Arabia - Landet hvor de gale har det godt Prøv dette på motorveien her til lands da.... FVkagAy6ZHQ Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Er det meg som ser dårlig, eller hadde de der ikke noe under skoene? Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ser for meg at de prøver dette på norske veier ja. Går fint de første 2 meterene før man treffer et hull i veien Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Haha, passe sykt alt sammen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.