Skrevet 13. oktober 2007 17 år Jeg sitter og irriterer meg noe så grenseløst over at iTunes Music Store i USA absolutt skal ha så utrolig mye mer stort utvalg av musikk enn det iTunes Store Norge har. Jeg blir så forbannet hver gang, og nå har jeg prøvd å lure iTunes Music Store til å tro at jeg bor i USA ved å prøve å opprette en amerikansk konto, men ikke faen om det vil fungere heller. Er det noen som vet hvordan jeg kan lure iTunes Music Store på en eller annen måte? En ting til: Jeg er sikker på at det tidligere på forumet er blitt nevnt om et selskap i USA som hjelper til med shipping utenlands. Greia til selskapet er visst at man registrerer en konto der. Deretter kan du handle ting i USA som kun kan sendes innenlands der, og få det sendt til selskapet som ligger i USA. Deretter sender de pakken til deg etterpå. Jeg lurte på hva dette selskapet het og eventuelt hva nettadressen deres er?
Skrevet 13. oktober 2007 17 år En ting til: Jeg er sikker på at det tidligere på forumet er blitt nevnt om et selskap i USA som hjelper til med shipping utenlands. Greia til selskapet er visst at man registrerer en konto der. Deretter kan du handle ting i USA som kun kan sendes innenlands der, og få det sendt til selskapet som ligger i USA. Deretter sender de pakken til deg etterpå. Jeg lurte på hva dette selskapet het og eventuelt hva nettadressen deres er? http://www.jetcarrier.com/default2.asp Er det denne du er på jakt etter? Det med iTunes konto vet jeg desverre ikke noe om...
Skrevet 13. oktober 2007 17 år Jeg mener du må ha amerikansk VISA, jeg irriterer meg over akkurat det samme, men england jeg irriterer meg over.
Skrevet 13. oktober 2007 17 år Var nede i London å prøvde den nye iPod touch i applebutikken ved Oxford Street. Ble solgt med en gang. Bestillte nettopp en fra Apple Store USA med norsk mastercard. Gikk på første forsøk det.
Skrevet 13. oktober 2007 17 år Forfatter Takk Sindre, det var akkurat den jeg lette etter! Marcus, Apple Store USA er noe annet enn iTunes Music Store Hvis du går inn i iTunes og trykker på iTunes Store i rubrikken til venstre, kommer du inn i en nettbutikk hvor du kan kjøpe sanger, podcasts og til og med spill til iPod Det finnes så godt som en konto for hvert land, men det er begrenset hvor mange land som har fått det hittil. Hvilket land du vil handle i kan du velge nederst, men om du er fra Norge får du bare handlet i Norges Music Store, som har mindr eutvalg enn i USA Ordentlig nedtur, og skikkelig dårlig av Apple, spør du meg! Men gratulerer med ny iPod Touch, du kan helt sikkert glede deg til å leke deg med den
Skrevet 13. oktober 2007 17 år Haha, skikkelig lesefeil på meg der. Beklager :grin: Gikk litt fort, og trodde du mente Apple Store. Men uansett, kanskje det samme trikset virker på Music Store? Hvis man bare prøver nok ganger med et norsk VISA/MasterCard, så vil det gå gjennom i den amerikanske butikken. Er dog ikke helt sikker hvordan betalingen i Music Store foregår.
Skrevet 13. oktober 2007 17 år Jeg fikk min den 6. okt(: Angrer ikke en nanometer på at jeg gikk for touch! Oppgraderingen fra iPod nano til iPod touch er VOLDSOM! Love it! (: Og da er vi inne påd et med iTunes på touch... Irriterer meg grenseløst over at jeg noen ganger får hørt på sanger, men ikke får kjøpt, fordi jeg er i feil verdensdel. *hmmf*
Skrevet 13. oktober 2007 17 år Hihi, fikk min touch i går, var veldig heldig da de hadde fått inn en ny sendning 5min før jeg kom! Mest fantastiske gadgeten på LEEENGE, event. ever! Du må ha en registrert amerikansk adresse, og KANSJE amerikansk visa / mastercard for å få kjøpt fra US iTMS, kan hende at det fungerer med jetcarrier. Ikke sikker. Skriver forresten dette fra min iPod touch! Med stavekontroll... Merker at det kommer til a ta litt tid a venne seg fil dette tastaturet, men merker at det hjelper a skrive dette. Gar fortere a raskere a skrive etterhvert!
Skrevet 13. oktober 2007 17 år MED stavekontroll?! Hva i alle dager? Har du NORSK stavekontroll?! I såfall, hvilken versjon av firmware har du?... Btw, hold inne A eller O for å få ÆØÅ (:
Skrevet 14. oktober 2007 17 år (min understreking) Merker at det kommer til a ta litt tid a venne seg fil dette tastaturet Ja, ser det... :grin:
Skrevet 14. oktober 2007 17 år Hvis det er noen som lurer. Man kan kjøpe gavekort fra de forskjellige Stores. Sørg for å opprette deg en JetCarrier og skaff deg en PayPal. Så kjøper du gavekort fra: https://www.hogeweg80.com/main.php Da får man kjøpt fra andre lands butikker.
Skrevet 14. oktober 2007 17 år Haha, den står med stavekontroll på, men funker fett! (: Skal vi se... Æ ø å! Var en liten teknikk for å få det til og, jaja. Kjører firnware 1.1.1, nyeste.
Skrevet 14. oktober 2007 17 år Forfatter NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! Olaf sin metode fungerer IKKE. Ikke kast bort pengene deres på det forsøket, det fungerer ikke, man får opp en feilmelding i iTunes om at gavekortet ikke fungerer i butikken norske kontoer kan handle i. Med andre ord, IKKE forsøk det engang
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.