Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Fikk akkurat vite jeg må på en jobb med fly fra Gardermoen tidlig i morgen (13-10). Da jeg skal rett fra OSL til et opphold i Oslo når jeg kommer tilbake om 2 dager og jeg ikke finner noe telefonnr. som er betjent nå så sent, lurer jeg på om det er noen som jobber der som med sikkerhet vet om det er mulighet for noe bagasjeoppbevaring på flyplassen et par dager?

Må nesten vite det sikkert før jeg tør ta med den ekstra bagasjen og jeg drar herfra om 5 timer nå, så fint om noen kan svare litt kjapt. :)

Skrevet

Det er bagasjeoppbevaring i førsteetasje lengst øst i terminalen, det vil si i første etasje nærmest utenlandssiden :)

Skrevet
  • Forfatter

Flott og kjapt levert Aleksander, kudos til deg! :) Da tar jeg sjansen på at de er åpne der i morgen tidlig og at de kan ta vare på en liten snill koffert et par dager jeg. Takk! :)

Skrevet

No problemo senor! :)

Du får ha en fin tur til Oslo, været her er klart og friskt for tiden, så nyt det mens du kan!

Skrevet

Det er vel ikke bokser akkuratt. Aleksander snakker vel om Lost and Found skranken som er drevet av Adecco. Det skal være mulig å oppbevare baggasje der, men jeg hører at det er svindyrt. Tror du nok, hvis det er praktisk, heller burde finne noe på Oslo S. Der har de fortsatt skap ihvertfall.

Skrevet
Til man tar dem ut?

Hva er poenget med en slik kommentar? Kan du svare meg på det?

Driver du bare tull her inne' date='Kai? [/quote']

Han har jo et poeng, hvorfor mener du han bare driver tull her inne?

Hvis Kai har rett i det han sier svarer jo det greit på spørsmålet mitt. Jeg lurte jo bare på om man kan ha bagasjen så lenge man vil, altså til man selv tar den ut, eller om boksene blir åpnet etter 24 timer f.eks. Hadde vært kjipt om trådstarter kom tilbake til et tomt oppbevaringsskap.

Kai bidro mer i denne tråden enn du gjør gitt..

Skrevet
Til man tar dem ut?

Hva er poenget med en slik kommentar? Kan du svare meg på det?

Driver du bare tull her inne' date='Kai? [/quote']

Poenget var at jeg svare han! Om vi absolutt skal ta diskusjon på hvem som snakker tull her inne så får du kontakte meg på PM. For det blir for mye dritt her til at admin vil like det!

Skrevet
Det er vel ikke bokser akkuratt. Aleksander snakker vel om Lost and Found skranken som er drevet av Adecco. Det skal være mulig å oppbevare baggasje der' date=' men jeg hører at det er svindyrt. Tror du nok, hvis det er praktisk, heller burde finne noe på Oslo S. Der har de fortsatt skap ihvertfall. [/quote']

Ikke sist jeg var der, da betalte vi en liten sum og fikk oppbevart bagasje der i en liten avdeling. Om det er forandret vet jeg ikke, men om det skulle skape problemer for Halvdan, så tar jeg gjerne på meg ansvaret og hjelper til med oppbevaring om det skulle bli et problem :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …