Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg få si at jeg er en voksen mann som faktisk ikke husker siste tårene rant, jeg blir sjeldent til aldri beveget eller rørt av ting jeg ser på tv og følelsesmessig har jeg til nå vært rimelig hard tror jeg selv.

Så dette er litt flaut å si, men til skogs med de gutter/menn som sier at dette er feil eller pinglete, men denne lille jenta fikk faktisk tårene mine til å trille her på lyse dagen.

Dette er så rørende hvor henne smelter til og med den tøffeste mann i mine øyne som overhode ikke lar seg vise følelser som dette og i alle fall forteller om det på nett.

Men dette er unntaket og jeg er ikke redd for å stå frem med det

Se om bedøm selv.

Xf9s0XMNDP0

Skrevet

Veeeel...kan ikke si at jeg blir like rørt. Fikk litt gåsehud når jeg så det for første gang, og kanskje litt tårer i øynene.

MEN...Paul Potts sin første audition til BGT, var helt fantastisk...der ble jeg rørt.

Greit nok...jenta er søt og alt mulig. Men Paul Potts sin stemmeprakt og ydmykhet rørte meg mer enn det der.

Skrevet
Jeg tror menn gråter mer enn hva vi tror. Skal selv føye meg inn i rekken med de som blir rørt av en film og må felle et par tårer etterpå..hehe :grin:

Må nok bøye meg i støvet og tilslutte meg Jan her :whistle:

Angående jenta, så var det rørende, det er jeg enig i! Hun er virkelig søt, og så sjarmerende at selv Simon måtte bli sjarmert, og det sier jo sitt ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...