Skrevet 12. oktober 2007 17 år Hei. Er det mulig og f.eks resize 50 bilder som ligger i en mappe på en gang? Det er så stress, hver gang jeg skal laste bilder opp på internet og ta ett og ett bilde in i ps og resize det.
Skrevet 12. oktober 2007 17 år Photoshop har "batch processing"-funksjonalitet. Søk etter f.eks. "photoshop batch resize" på google, eller se f.eks. denne tutorialen.
Skrevet 12. oktober 2007 17 år Hvorfor gjøre det tungvindt med batch prosesser i Photoshop Last heller ned Fast Image Resizer http://www.snapfiles.com/get/fimageresizer.html
Skrevet 12. oktober 2007 17 år Å bruke batchfunksjonen i ps eller psp går jo litt kjappere enn å laste ned en egen software da.
Skrevet 12. oktober 2007 17 år Jeg bruker Photo Gadget. Veldig enkelt, men bra program. Her finnes den
Skrevet 12. oktober 2007 17 år Forfatter Og no kommer jo mitt neste spørsmål. Har dere noe bra tips til hvor jeg kan laste opp bilder gratis? og da tenker jeg samme som i sted at jeg ka ta hele bunten, og ikke bare ett og ett
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.