aleksander rødland Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Er det mulig og f.eks resize 50 bilder som ligger i en mappe på en gang? Det er så stress, hver gang jeg skal laste bilder opp på internet og ta ett og ett bilde in i ps og resize det. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Photoshop har "batch processing"-funksjonalitet. Søk etter f.eks. "photoshop batch resize" på google, eller se f.eks. denne tutorialen. Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor gjøre det tungvindt med batch prosesser i Photoshop Last heller ned Fast Image Resizer http://www.snapfiles.com/get/fimageresizer.html Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Å bruke batchfunksjonen i ps eller psp går jo litt kjappere enn å laste ned en egen software da. Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg bruker Photo Gadget. Veldig enkelt, men bra program. Her finnes den Siter
aleksander rødland Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Takker for hjelpen alle mann! Siter
aleksander rødland Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Og no kommer jo mitt neste spørsmål. Har dere noe bra tips til hvor jeg kan laste opp bilder gratis? og da tenker jeg samme som i sted at jeg ka ta hele bunten, og ikke bare ett og ett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.