Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Når et fly - la oss si en F-15 flyr i 1500 km/t - tar en hall roll og fortsetter fremover, vil flyet da synke dramatisk om piloten ikkje justerer på høyderorene?

Skrevet

Nja... Nå har de fleste jagerfly en symmetrisk vingeprofil, så den vil kunne fly likegodt oppned som ellers, men nesa vil nok droppe litt under rollen med mindre piloten bruker sideroret litt... Når man har en symmetrisk vingeprofil så er det ikke vingeprofilen i seg selv som lager løft, men angrepsvinkelen på vingen...

Skrevet

Godt poeng...

Selv om flyet har symmetrisk vingeprofil, så kan jo flyet være bygget med en vinkel på vingen, og da må man jo dytte i stikka for å holde nesa oppe nåe man flyr inverted... Det glemte jeg å tenke på [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skrevet

I Fs2K er det fullt mulig å fly en 737 eller lignende opp ned, leeeeeeeeeeenge. Er det en feil i FS, eller er det mulig på ordentlig også?

Hilsen

Jens Eftang

Skrevet

Gee Bee flyr faktisk bedre opp ned sier pilotene som har flydd det, men så kan vel ikke det kalles en normal flymaskin heller.

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Henrik Melbostad:

Gee Bee flyr faktisk bedre opp ned sier pilotene som har flydd det, men så kan vel ikke det kalles en normal flymaskin heller.


Den er iallefall tøff! :)

Kenneth

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …