Raymond Bergseng Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nå går det rykter om at Battlefield 3 skal være under utvikling, med release mot slutten av 2008. Her er en liste over spesifikasjonene: Release in late 2008 Powered by “Frostbite DX” Set in year modern day Will ship with 8 maps' date=' each supporting up to 40-players per team Two playable factions, NATO and MEC (Middle Eastern Coalition) Same “ticket-based” gameplay style as before Maps are mostly urban, based in Middle East Squads and Commanders are present, introduced are “Battalions” which consist of three to four squads. Five playable classes; Sniper, Assault, Engineer, Medic and Support Will feature 48 different vehicles (24 for each faction) Will feature 34 different weapons (17 for each faction) and another 22 unlocks (for both factions), in total 56 different weapons. Other unlocks include different types of ammunition, body armor, helmets, camouflage and accessories. Possible public beta in “Summer 2008″ Online stats tracking, awards and “real world ranks” “Soldier” feature, looks like MMO-styled characters and avatars Ranked servers will be available for resellers weeks before the game ships In-game replay and recording feature VoIP, friends list, in-game IM-client and “extensive clan support” Built-in auto software updater Widows Vista and OS X Announcement and teaser trailer in January 2008. [/quote'] Det skal være et PDF dokument på avveie som har utløst ryktene. Personlig synes jeg det høres spennende ut og synes denne listen så veldig detaljert ut til å være løse rykter. Dessuten, etter suksessen og erfaringen med Battlefield 2, er det ikke overraskende hvis dette skulle være en realitet. Legg dog merke til at hverken svenske Dice eller EA har hverken bekreftet eller avkreftet disse ryktene Legg også merke til at Windows XP ikke står oppført som et støttet operativsystem Les mer her. Siter
K J Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Skal blive spændende at høre mere fra producenterne! Fint at det ikke bliver sci-fi lik BF 2142. Det spillet er "pure crap" IMO... Siter
Petter Kverneng Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Fint at det ikke bliver sci-fi lik BF 2142. Det spillet er "pure crap" IMO... Amen! Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Fint at det ikke bliver sci-fi lik BF 2142. Det spillet er "pure crap" IMO... Amen! Amen! Dette gleder jeg meg til Litt dumt at det var så få maps, og at alle var konsentrert rundt mitt-østen.. skal det ikke komme en scandinavsik patch til BF2 som gjør at man kan spille som skandinavsike land? Siter
K J Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jo, fin ide, når nu der er svenskere med i udviklingen af spillet. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Mener å ha sett et MOD, i hovedsak ledet av nordmenn, for BF2 - der de bl.a. har stealth-båten som en av Norges fartøy til vanns. Sci-fi-BF var helt på trynet. Jeg så video av den, holdt på å løpe på veggen og legge meg til å grine når jeg så det. Sanntids-kriging er mer gøy enn å fantasere om hvordan det kan bli. Med det sagt, syns jeg ryktene om BF3 høres unektelig spennende ut. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Northern Conflict , men det blir jo aldri sluppet ... Dette hørtes litt kult ut. Syns ikke 2142 var gigadårlig, likte bare ikke det at man kjemper i fremtida en gang og sånn. Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Wow!orthern Conflict så jo helt rått ut gleder meg til det og Siter
Petter Kverneng Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Damn. Der sier dere noe Jeg har mottatt "manus" for Northern Conflict jeg. Jeg skulle spille inn og sende inn for lenge siden! Det var helt borte! Slikt som "Kjæft din og sætt dæ inn i bila!" og "Hopp ut, mann!" Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 I utgangspunktet liker jeg konseptet rundt spill som Battlefield-serien, hvor man er avhengig av å jobbe sammen med andre spillere for å oppnå et mål, men altfor ofte funker det utrolig dårlig da man blir skutt av folk på laget sitt som vil ha kjøretøyet du er på vei mot osv. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Da burde du prøve Call of Duty 2 Oh! Det spillet er utrolig herlig, spesielt når man spiller Headquarters eller Capture the Flag. Det er kanskje det eneste spillet der jeg får lyst til å spille capture the flag! Siter
K J Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 ...og hvor man desuden ikke spawner før næste runde, når man er død. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.