Sindre Torp Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som vet om det er mulig å inngravere en: ð (islandsk d) bakpå en iPod? på Apple siden ser det ut som at den aksepterer det, men er litt redd for at de "tror" det er en vanlig d og graverer det på i stedet. Noen som vet noe om dette? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Aner ikke. Ta kontakt med Apple? For så vidt - de tar jo med Æ Ø Å uten problemer, har jeg sett.. Da kan de jo ikke kicke på andre ting som islandske tegn ? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis du går til hvilken som helst gravør i byen der de bor gjør de jobben på dagen for rundt 200,- Du kan få gravert på akkurat det du vil, bare å tegne det først. I dette tilfellet kan du printe det ut på ett ark, og fortelle hvor stor du ønsker den skal være. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe. Poenget er at du får gratis lasergravering på en iPod når du kjøper den. DA er jeg litt usikker på hvor mange som betaler 200,- for å få gjort det. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe. Poenget er at du får gratis lasergravering på en iPod når du kjøper den. DA er jeg litt usikker på hvor mange som betaler 200' date='- for å få gjort det. [/quote'] That i didn't know. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.