Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jah!! Endelig er Orange Box ute. Noen som har prøvd Portal ennå? Eller sett mer på Team Fortress 2? Gleder meg som et svin til å kaste meg over Portal nå om noen få strakser... Woooh!!

Har testa Team Fortress litt i betaen etter forhåndsbestilling, men har hatt litt å gjøre den siste tiden, dermed har det gått med lite tid til spilling på den kanten.

Wow! Portal alene er verdt den bittelille prisen man må klaske på bordet for å få følgende i den minste pakka av Orange Box

- Half Life 2

- Half Life 2: Episode one

- Half Life 2: Episode two

- Team Fortress 2

- Portal

- Peggle Extreme

Løp og kjøp! :)

Skrevet

Takk for info ja! Himmel, jeg var ikke engang klar over - at Half Life: Episode: 2 var ute en gang (jeg er jo ikke engang ferdig med Episode:1!).

Det siste året har det blitt lite tid til spilling, men har gode minner

fra den litt eldre "Half Life: 2"..

Skrevet
  • Forfatter

Jeg personlig er ikke så gira på Half Life generelt - skyte monstre - greitnok, stygt og fælt å skyte folk - men det er mer givende for min del å drive med noe jeg kan asosiere med det virkelige liv - jeg vet godt hvor skillet mellom spill og virkelighet går - I'm not a maniac killer-guy :P

Portal og Team Fotress2 var hovedsaken til at jeg kjøpte den pakka. Hoh! Nå kan jeg ikke vente! Portal fyres opp ASAP!

Skrevet
  • Forfatter

Forøvrig, video fra et av brettene, i håp om å friste flere til å begynne å leke med puslespill i tre dimensjoner!

www.olahaldor.net/meldallan/portal.wmv

Skrevet
Jah!! Endelig er Orange Box ute. Noen som har prøvd Portal ennå? Eller sett mer på Team Fortress 2? Gleder meg som et svin til å kaste meg over Portal nå om noen få strakser... Woooh!!

Har ventet på denne pakka lenge' date=' gleder meg. Men skal faktisk vente med å kjøpe det fra Steam til jeg har en ny stasjonær kjørende, orker ikke dra igang noe slikt på min stakkars P4 :)

Er det mulig å bare kjøpe TF2? Har både HL2 og Episode 1, så det er liksom ikke så veldig fristende å kjøpe ei pakke med de samme spillene en gang til...

Det er mulig ja. Gå inn i Steam, der finner du TF2, koster ~$30. Evnt kan du kjøpe hele pakka og gi bort (selge) de andre spillene du fikk med og som du har fra før av.

Skrevet
Si meg en ting' date=' Hvor kan du kjøpe Orange Box nå? virker som slipp dato er neste uke! [/quote']

I butikk kommer den om en uke (mao, de som har konsoll må vente), ellers er den ute for salg på Steam nuh.

Skrevet

har betatesta Team Fortress 2 i en 3 ukers tid nå, og må si at jeg liker dette spillet veldig godt :)

Portal er også helt glitrende, dog noe kort, da jeg klarte å runne spillet 2 ganger etterhverandre på en liten kveld. Og en helt fantastisk låt på end credits, som lett kunne ha blitt en hit-single :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …