Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jah!! Endelig er Orange Box ute. Noen som har prøvd Portal ennå? Eller sett mer på Team Fortress 2? Gleder meg som et svin til å kaste meg over Portal nå om noen få strakser... Woooh!! Har testa Team Fortress litt i betaen etter forhåndsbestilling, men har hatt litt å gjøre den siste tiden, dermed har det gått med lite tid til spilling på den kanten. Wow! Portal alene er verdt den bittelille prisen man må klaske på bordet for å få følgende i den minste pakka av Orange Box - Half Life 2 - Half Life 2: Episode one - Half Life 2: Episode two - Team Fortress 2 - Portal - Peggle Extreme Løp og kjøp! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for info ja! Himmel, jeg var ikke engang klar over - at Half Life: Episode: 2 var ute en gang (jeg er jo ikke engang ferdig med Episode:1!). Det siste året har det blitt lite tid til spilling, men har gode minner fra den litt eldre "Half Life: 2".. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Jeg personlig er ikke så gira på Half Life generelt - skyte monstre - greitnok, stygt og fælt å skyte folk - men det er mer givende for min del å drive med noe jeg kan asosiere med det virkelige liv - jeg vet godt hvor skillet mellom spill og virkelighet går - I'm not a maniac killer-guy Portal og Team Fotress2 var hovedsaken til at jeg kjøpte den pakka. Hoh! Nå kan jeg ikke vente! Portal fyres opp ASAP! Siter
Marius Sparby Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Har ikke kjøpt denne enda, men det blir jeg nok å gjøre til helga Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Kan med hånda på hjertet si at dette er et særdeles annerledes og stilig puslespill!! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Forøvrig, video fra et av brettene, i håp om å friste flere til å begynne å leke med puslespill i tre dimensjoner! www.olahaldor.net/meldallan/portal.wmv Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Er det mulig å bare kjøpe TF2? Har både HL2 og Episode 1, så det er liksom ikke så veldig fristende å kjøpe ei pakke med de samme spillene en gang til... Siter
Michael A B Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jah!! Endelig er Orange Box ute. Noen som har prøvd Portal ennå? Eller sett mer på Team Fortress 2? Gleder meg som et svin til å kaste meg over Portal nå om noen få strakser... Woooh!! Har ventet på denne pakka lenge' date=' gleder meg. Men skal faktisk vente med å kjøpe det fra Steam til jeg har en ny stasjonær kjørende, orker ikke dra igang noe slikt på min stakkars P4 Er det mulig å bare kjøpe TF2? Har både HL2 og Episode 1, så det er liksom ikke så veldig fristende å kjøpe ei pakke med de samme spillene en gang til... Det er mulig ja. Gå inn i Steam, der finner du TF2, koster ~$30. Evnt kan du kjøpe hele pakka og gi bort (selge) de andre spillene du fikk med og som du har fra før av. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Hjelpes! Hvordan kan man selge de?.. Siter
Michael A B Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hjelpes! Hvordan kan man selge de?.. Grunnen til at jeg skrev selge i parantes er at du kan gi bort de spillene i pakken til andre, og da kan du jo like godt kreve penger for det = "salg" Ta en titt her: http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?s=&threadid=131855 Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Ahaaa.. Da er jeg med. Nice! Noen som har lyst på HL2 feks? Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Si meg en ting, Hvor kan du kjøpe Orange Box nå? virker som slipp dato er neste uke! Siter
Michael A B Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Si meg en ting' date=' Hvor kan du kjøpe Orange Box nå? virker som slipp dato er neste uke! [/quote']I butikk kommer den om en uke (mao, de som har konsoll må vente), ellers er den ute for salg på Steam nuh. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Stemmer.. Den har vært tilgjengelig på Steam som pre-purchase et par uker nå. Ble utgitt i går kl 0800 norsk tid. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Gleder meg! nå som jeg har ny system. Alt skal spilles gjennom på nytt:) Siter
Lars B. Frostad Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 ITavisen sin omtale: "Tidenes beste spillpakke" (obligatorisk kjøp..) Siter
David Gabrielsen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 har betatesta Team Fortress 2 i en 3 ukers tid nå, og må si at jeg liker dette spillet veldig godt Portal er også helt glitrende, dog noe kort, da jeg klarte å runne spillet 2 ganger etterhverandre på en liten kveld. Og en helt fantastisk låt på end credits, som lett kunne ha blitt en hit-single Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.