Skrevet 12. februar 2009 16 år Forfatter Congrats! Du ved vel, at du nok er nødt til at anskaffe dig 17-40mm hood'en, hvis du vil bruge det på full frame?
Skrevet 12. februar 2009 16 år Pent objektiv på et pent hus! Ikke så rent lite misunnelig... :whistle:
Skrevet 5. desember 2009 15 år 1Ds mk2 ja Her har du fått deg kvalitet for en ikke altfor dyr penge tror jeg!
Skrevet 5. desember 2009 15 år Nice, skal si du har lagt penga inn i rett kamera, veldig misunnelig, er du fornøyd?
Skrevet 5. desember 2009 15 år Hehe, har bara testat den på mitt utdrikkningslag. Är nog inte jag som är ägaren av den tyvärr, men den ger bra resultat (användes i vårt bröllop) och är en god vän som äger den.
Skrevet 10. desember 2009 15 år Har hatt 70-200 f/2.8L IS USM et par uker nå og jeg angrer ikke et sekund! Nå gjenstår bare å vente til 1D MKIV kommer på markedet så aD MKIII faller litt i pris. Btw. burde ikke denne tråden flyttes til fotoforumet?
Skrevet 10. desember 2009 15 år Jeg kjøpte Canon 50 1.8 i dag. Utrolig mye morro for 900 kr! Fikk testet den da jeg var fotograf under demonstrasjonstoget mot Obama i dag, og må si den imponerte!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.