Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er her en liten video (11.4mb) av den ene av mine to arbeidsplasser. Kvaliteten på videon er ikke så bra da jeg ikke fokuserte på filmingen i det hele tatt under avgang, og redigeringen er vel bare 30-40% ferdig da det altså bare er en demo av en litt lengre film jeg holder på med... Men den duger til å vise litt fra min arbeidsplass :)

Min arbeidsplass

Skrevet
Glad i ringer Torstein he he' date=' ser nemlig 2 stykk i speilbildet av Turn coordinator gaugen. [/quote']

Tja... er no gåver ifrå venner og kjente. Må nesten nytta dei då :)

Skrevet
Er her en liten video (11.4mb) av den ene av mine to arbeidsplasser. Kvaliteten på videon er ikke så bra da jeg ikke fokuserte på filmingen i det hele tatt under avgang' date=' og redigeringen er vel bare 30-40% ferdig da det altså bare er en demo av en litt lengre film jeg holder på med... Men den duger til å vise litt fra min arbeidsplass :)

Min arbeidsplass

Sitter på skolen nå, så jeg får ikke sett på filmen, men ut fra hva andre har sagt så misunner jeg deg og Torstein :)

Forresten, gratulerer med dagen :);)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...