Ola Haldor Voll Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Tenkte man kanskje kunne sett litt på hvor vi bruker flest timer om dagen... Her er arbeidsplassen min! For øyeblikket jobber jeg med etterarbeid på en musikal fra Lørenskog, som ble gjort for et par uker siden. Siter
Marius Helstad Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Dette er da min "arbeidsplass". Yoken er akuratt nå oppe i et hjørne.. Vil dere vite hvorfor? Her ser dere. Armen er brukket i over og underarmen . Gjør J** vont å bevege yoken . Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Au, glad jeg aldri har brukket noe. Er dog sikker på at jeg kommer til å gjøre det en gang, så jeg går rundt og gruer meg til den dagen det skjer Ikke at jeg har noen jobb, men blir jo litt skolearbeid her i disse særemnedager :sick: Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Blir mest arbeid for tiden på denne. Greie skjermer, gjør nytta si. Litt gamle, og litt lav oppløsning. Også gamle travern som står under bordet. Blir nok byttet ut med en stor sånn her når de begynner å shippes med Leopard litt senere i år. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har ikke bilder her å nå, men har et par linker dere kan se på. http://www.pon-cat.com/fbac86d6-06ab-44f0-ae63-766a556d5df5.fodoc http://www.pon-cat.com/9831904c-c43c-4a4b-b63a-59fef8933021.fodoc Siter
Frode Skibrek Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Dæven steinar... får jeg teste den? Tøff cockpit det der :grin: Siter
Arild Oldervoll Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Er her en liten video (11.4mb) av den ene av mine to arbeidsplasser. Kvaliteten på videon er ikke så bra da jeg ikke fokuserte på filmingen i det hele tatt under avgang, og redigeringen er vel bare 30-40% ferdig da det altså bare er en demo av en litt lengre film jeg holder på med... Men den duger til å vise litt fra min arbeidsplass Min arbeidsplass Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Glad i ringer Torstein he he, ser nemlig 2 stykk i speilbildet av Turn coordinator gaugen. Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 hadde samme synt jeg også. Synth og synth skal poste et bilde fra arbeidsplassen min når jeg har alt på plass. Siter
TOS Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Glad i ringer Torstein he he' date=' ser nemlig 2 stykk i speilbildet av Turn coordinator gaugen. [/quote'] Tja... er no gåver ifrå venner og kjente. Må nesten nytta dei då Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er vel mest misunnelig på arbeidsplassene til Arild og Torstein som har kommet seg så høyt opp over vannflaten. Som sjømann kom jeg ikke opp i slike høyder, bortsett fra på utreisene og hjemreisene mine. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Et bilde sier 1000 ord, ikke sant Siter
Alexander Nilsen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Er her en liten video (11.4mb) av den ene av mine to arbeidsplasser. Kvaliteten på videon er ikke så bra da jeg ikke fokuserte på filmingen i det hele tatt under avgang' date=' og redigeringen er vel bare 30-40% ferdig da det altså bare er en demo av en litt lengre film jeg holder på med... Men den duger til å vise litt fra min arbeidsplass Min arbeidsplass Sitter på skolen nå, så jeg får ikke sett på filmen, men ut fra hva andre har sagt så misunner jeg deg og Torstein Forresten, gratulerer med dagen Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Sidepanel Mye gammelt materiell i SB Nordlandsbuss, men de gamle bussene er faktisk mer sprek enn de nye på grunn av Euro 4- motorene osv. Alt vil bli nytt når anbudet kommer på plass, hvis de vinner det da. Har forresten fast jobb her i Bodø nu! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. september 2010 Forfatter Skrevet 10. september 2010 Nytt kontor i ny by med mye nytt stash! Her jobber jeg med 3D, kamera tracking, compositing, DVD menydesign, DVD programmering, redigering og color grading. Siter
per berge Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Her var det litt av hvert ja. Kikka meg rundt selv med tanke på ett bilde eller to men fant ut att her bør det ryddes først :grin: Stay tuned. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Au, ser ikke godt ut. MEn god bedring får du ha! Husker da jeg brakk begge bena i foten, dæven så vondt det var...Men, nei nok prat om slikt.. :sick: Bilde fra arbeidsplassen kommer i morgen Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Jobber for tiden i praksis ved Bring Logistics Bodø, her er to bilder fra jobb. Her er terminalen vår, som vi også deler med Nor Lines. Her er bilen jeg er med på. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 MEn god bedring får du ha! Å sjekke dato er en smart ting! Var i 2007! Servern. Tilsammen 4.5TB med lagring spredd over tilsammen 4 disker. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Bare av nysgjerrighet, hva er vitsen med tastatur til iPad? Blir ikke det litt som å kjøpe en eBok, for så å skrive ut alle sidene? :crazy: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Haha, tenkte akkurat det samme ,Meese. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Har det når jeg bruker den hjemme. Er veldig hendig å ha ett sted å sette den, og når jeg da itilegg skriver endel skolearbeid på den, går det betydlig mye fortere å skrive på ett tastatur enn på skjermen. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Min arbeidsplass før jeg begynte på skolen igjen Sommer vikariat riktig nok, men en flott arbeidsplass kan en trygt si Siter
Emil Topstad Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Det hotellet bak der er utrolig stilig! Siter
Lars Hassel Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Riktignok var dette kun en sommerjobb, men det skal sies at det var litt av en sommerjobb:) Nå om dagen er det skole, går på Ambulansefag på Vikhammer utenfor Trondheim. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.