Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tenkte man kanskje kunne sett litt på hvor vi bruker flest timer om dagen...

Her er arbeidsplassen min! For øyeblikket jobber jeg med etterarbeid på en musikal fra Lørenskog, som ble gjort for et par uker siden.

arbeidsbenken_web.jpg

Skrevet

Dette er da min "arbeidsplass".

004.jpg

Yoken er akuratt nå oppe i et hjørne.. Vil dere vite hvorfor?

Her ser dere.

froperationcopy.jpg

Armen er brukket i over og underarmen :P. Gjør J** vont å bevege yoken :P.

Skrevet

Au, glad jeg aldri har brukket noe. Er dog sikker på at jeg kommer til å gjøre det en gang, så jeg går rundt og gruer meg til den dagen det skjer :P

rom.jpg

Ikke at jeg har noen jobb, men blir jo litt skolearbeid her i disse særemnedager :sick:

Skrevet

Blir mest arbeid for tiden på denne.

Greie skjermer, gjør nytta si. Litt gamle, og litt lav oppløsning.

screen.jpg

Også gamle travern som står under bordet.

fulltower.jpg

Blir nok byttet ut med en stor sånn her når de begynner å shippes med Leopard litt senere i år.

Skrevet

Er her en liten video (11.4mb) av den ene av mine to arbeidsplasser. Kvaliteten på videon er ikke så bra da jeg ikke fokuserte på filmingen i det hele tatt under avgang, og redigeringen er vel bare 30-40% ferdig da det altså bare er en demo av en litt lengre film jeg holder på med... Men den duger til å vise litt fra min arbeidsplass :)

Min arbeidsplass

Skrevet
Glad i ringer Torstein he he' date=' ser nemlig 2 stykk i speilbildet av Turn coordinator gaugen. [/quote']

Tja... er no gåver ifrå venner og kjente. Må nesten nytta dei då :)

Skrevet

Jeg er vel mest misunnelig på arbeidsplassene til Arild og Torstein som har kommet seg så høyt opp over vannflaten. Som sjømann kom jeg ikke opp i slike høyder, bortsett fra på utreisene og hjemreisene mine. :)

Skrevet
Er her en liten video (11.4mb) av den ene av mine to arbeidsplasser. Kvaliteten på videon er ikke så bra da jeg ikke fokuserte på filmingen i det hele tatt under avgang' date=' og redigeringen er vel bare 30-40% ferdig da det altså bare er en demo av en litt lengre film jeg holder på med... Men den duger til å vise litt fra min arbeidsplass :)

Min arbeidsplass

Sitter på skolen nå, så jeg får ikke sett på filmen, men ut fra hva andre har sagt så misunner jeg deg og Torstein :)

Forresten, gratulerer med dagen :);)

Skrevet

n730831367_568070_9703.jpg

Sidepanel

n730831367_568071_9590.jpg

Mye gammelt materiell i SB Nordlandsbuss, men de gamle bussene er faktisk mer sprek enn de nye på grunn av Euro 4- motorene osv. Alt vil bli nytt når anbudet kommer på plass, hvis de vinner det da.

Har forresten fast jobb her i Bodø nu! :D

Skrevet
  • Forfatter

Nytt kontor i ny by med mye nytt stash! :D

office.jpg

Her jobber jeg med 3D, kamera tracking, compositing, DVD menydesign, DVD programmering, redigering og color grading.

Skrevet

Her var det litt av hvert ja. Kikka meg rundt selv med tanke på ett bilde eller to men fant ut att her bør det ryddes først :grin:

Stay tuned.

Skrevet

Au, ser ikke godt ut. MEn god bedring får du ha! Husker da jeg brakk begge bena i foten, dæven så vondt det var...Men, nei nok prat om slikt.. :sick:

Bilde fra arbeidsplassen kommer i morgen ;)

Skrevet

Bare av nysgjerrighet, hva er vitsen med tastatur til iPad? Blir ikke det litt som å kjøpe en eBok, for så å skrive ut alle sidene? :crazy:

Skrevet

Har det når jeg bruker den hjemme. Er veldig hendig å ha ett sted å sette den, og når jeg da itilegg skriver endel skolearbeid på den, går det betydlig mye fortere å skrive på ett tastatur enn på skjermen. :)

Skrevet

CIMG0643.jpg

Riktignok var dette kun en sommerjobb, men det skal sies at det var litt av en sommerjobb:)

Nå om dagen er det skole, går på Ambulansefag på Vikhammer utenfor Trondheim.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …