Gjest Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 etter å ha lest det meste om uhellene med SAS,i forumet her,etc etc,så synes jeg at man ikke skal miste tiliten helt til SAS.jeg tenker da på at pilotene tok INGEN sjanse på å ignorere feilene,som på noen av tilfellene ikke var så alvorlige... hvis de hadde valgt å ignorere feilene DA hadde det vært virkelig farlig! min mening da... Ole Martin Hansen Siter
Håvard Lund Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 Har ikke fått flyskrekken enda [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] men jeg synes nesten litt synd på pilotene som opplever dette så ofte at de ikke vet om det er noe serøst galt på gang eller bare falsk alarm, det sliter nok litt på nervene i lengden. Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2001 Skrevet 31. juli 2001 Der mer avanserte systemer at det går en eller annen alarm i cocpiten som indikerer feil, men hva om det går en alarm hvis piloten slipper en fis og da blir "nødlanding". Teknologien er kommet langt i dag at piloten kan nesten ikke røre på seg engan uten at lamper lyser og alamer utløses. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.