Gå til innhold

SAS uhell

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha lest det meste om uhellene med SAS,i forumet her,etc etc,så synes jeg at man ikke skal miste tiliten helt til SAS.jeg tenker da på at pilotene tok INGEN sjanse på å ignorere feilene,som på noen av tilfellene ikke var så alvorlige...

hvis de hadde valgt å ignorere feilene DA hadde det vært virkelig farlig!

min mening da...

Ole Martin Hansen

Skrevet

Har ikke fått flyskrekken enda [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] men jeg synes nesten litt synd på pilotene som opplever dette så ofte at de ikke vet om det er noe serøst galt på gang eller bare falsk alarm, det sliter nok litt på nervene i lengden.

Skrevet

Der mer avanserte systemer at det går en eller annen alarm i cocpiten som indikerer feil, men hva om det går en alarm hvis piloten slipper en fis og da blir "nødlanding".

Teknologien er kommet langt i dag at piloten kan nesten ikke røre på seg engan uten at lamper lyser og alamer utløses.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...