Eirik - C Varvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Konge Lars. Vet du forresten hvordan det fungerer med de doble trailerene man kan laste ned der? Følger det egne vogner til dem? Likte DHL Scaniaen. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Svein: ja "Rig'n'Roll" ser vi helt klart frem til, ang. release for denne - så er det litt "i det blå". Dette produktet har blitt utsatt flere ganger, den siste releasedatoen fra produsenten: Softlab-NSK som er kommet ut, er faktisk "September 2008" - men jeg tviler sterkt på dette! En del tidl. spørsmål som har blitt besvart av Softlab-NSK her: http://rignroll.com/index.php?type=new_id&publ_id=493 En del nye bilder fra "Rig'n'Roll" her: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/image/915042.html Til de som vil ha en kjapp innføring i hva spillet "Rig'n'Roll" vil ha å by på, så les her: Siste nytt er at spillet kommer sommeren dette året. Atari skal gi ut spillet i USA. 1C skal gi ut i Europa (og Andre plasser). Og for dere som ikke vet så mye om spillet: Spillet blir lagd av samme folk som lagde Hard Truck og King of the Road. Det har INGENTING med de som lagde Busdriver / 18 WoS spillene å gjøre. Du er en russer som kommer til USA for å starte som lastebilsjåfør. Spillet har oppdrag, racing og vanlig freeroam. Når du kjører, så kan du risikere at f.eks. ei oljepumpe ryker. Eller radiatoren. Eller mange andre deler i motoren, drivverket eller andre plasser. Så når du er på verksted, husk å fikse en viktig del. Alle kjøretøy skal ha veldig bra skademodell. Det vil samle seg pytter på veien når det regner. Det kan være småstein på veien noen plass (pass på for steinsprut). Du kan se hele interiøret til lastebilene. Spillet foregår i hele California (i mindre skala). Spillet vil bli basert mye på realisme i forhold til 18 WoS spillene som er veldig arcade. Har venta på spillet siden de annonserte det i 2002. Eneste STORE minuset med spillet er Amerikanske lastebiler Er desverre bare sånne vrak å kjøre. Ellers anbefaler jeg spillets egne sider her: http://rignroll.com/?type=publ_id&publ_id=2 Eirik: har ikke lastet ned de doble selv, men regner med de erstatter en av de "vanlige" originale i spillet - som så er modifisert. Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Ja er bare og vente, Er noe og se frem til. Euro truck,en virka jo også skikkelig oppløftende før den kom. Men jeg ble litt skuffa. Men mods og patcher fikser vel det med tiden. Så får håpe Rig'n'Roll,en blir som lova Siter
Håkon Larssen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Sorry at jeg drar opp denne tråden men finner ikke den mods mappa! Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Denne? X:\\Documents and Settings\\Navn\\My Documents\\Euro Truck Simulator\\mod Siter
Lars B. Frostad Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 De som har laget dette spillet, har nå sluppet info om at de vil komme med en gratis "tilleggspakke" - som tydeligvis blir sluppet som en Update-fil man selv laster ned og installerer. Denne vil bl.a. inneholde England (og mest trolig Eurotunnellen), siden mange engelskmenn ble ganske skuffet over at deres hjemland ikke var med i den originale versjonen. Ellers kan jeg jo komme med noen tips, til de av dere som er i "startgropa" på spillet: Ruten: Amsterdam-Warsawa (Polen) gir som regel gode penger, fra 9,000 til 13,000 Euro. Også Franfurt-Lyon, gir ca. 8-9,000.- Euro. Etterhvert som man "må" låse opp flere land, for å komme videre i "level" - vil man kunne gjøre gode penger på bl.a. Frankfurt-Lisboa strekningen, som vil gi opptil 35,000 Euro i blant! Ellers er stedene: Franfurt og Lyon, helt klart noen av "gullkalvene" i spillet. Dette fordi her finnes bedriftene "WGCC" (i Franfurt) og "NFCP" i Lyon, begge slike kjemiske fabrikker - der man kan få svært lukrative kontrakter for å transportere "farlig gods". Mest penger for å frakte Syre og andre farlige kjemikalier, men innimellom kan man også få svært gode kontrakter på å frakte vanlig bensin og diesel. Man vil også kunne frakte bensin og diesel fra andre steder enn byene og firmaene nevnt ovenfor, men ikke syre og kjemikalier osv. Dog vil du ikke kunne få "lov" til å frakte verken: bensin/diesel/kjemikalier/syre/m.m før du har kjøpt de rette ADR-sertifikatene. Siter
Håkon Larssen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 har bensin sertifikatet, har bare nederland,belgia,tyskland,polen,tjekia og sveits Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Jeg ble faktisk litt skuffet når jeg skaffet meg ADR sertifikat, hadde håpet jeg måtte gjøre ett eller annet. Oppkjøring på en måte Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 He he, jeg vet! Men det var ikke større krav enn å måtte skille seg, fra sine surt oppsparte €uro ja. Er nesten så man følte det var pga. "bestikkelse" man får ADR-sertifikat: 3 / 2 / 1. Spesiellt når man skal kjøpe ADR-sertifikat:1 , koster det skjorta - hele €55.000 (grøss!). Skal snart til Level:5 nå (Master), men er på Level:4 enda (Veteran) og har låst opp (les: kjøpt tilgang) til alle land. Bl.a. Portugal er flott, siden jeg nå kjører en del turer: Frankfurt-Lisboa og tjener €35.000 pr. tur med syre i hengeren. Kjører seff den feteste Volvo-lastebilen ("Class A") - der får du mest hester og kraft for pengene. Har tilbakelagt snaut 74.000 km tilsammen, og tjent totalt €655.000 i min "karriere" til nå. Svidd av ikke mindre enn 38.000 liter med diesel fordelt på tre lastebiler (2 x Volvo, 1 x Scania). Current truck, Volvo all the way baby! Tut og kjør.. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ah, må få tatt bilde av min trailer også Jeg kjører samme som deg, har også hatt både Renault og Scania, men Volvoen er jo den desidert beste. Mest kraft og kjøre egenskaper! Jeg har også låst opp alle landene, eller som du sier.. Kjøpt dem. Det meste fra Lisboa tjener man store penger på. Skal komme tilbake med antall km og penger jeg har tjent. Skal også få lastet ned noen nye mods. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Æsj, siden Lars linket til lengre bak i posten fungerer ikke lengre Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei desverre, like etter jeg hadde lagt inn alle linkene - hadde han som drev siden bestemt seg for å kutte ut alt dette (typisk!). Men sjekk ut disse sidene i stedet, her finner du alt jeg har linket til ovenfor og mer til: http://www.eurotrucksim.trainsimulatorworld.nl/index.php?option=com_remository&Itemid=59 (Denne ovenfor, har inntil videre det største utvalget!) http://www.eurotrucksimulator.org/forum/viewforum.php?f=11&sid=4527d28e0041085125f34ba6c69ae938 http://www.trucksimulators.nl/download.php Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Denne vil bl.a. inneholde England (og mest trolig Eurotunnellen), siden mange engelskmenn ble ganske skuffet over at deres hjemland ikke var med i den originale versjonen. Det vil med andre ord si vi må kjøre traileren på toget og sitte og drikke kaffe til vi er i france. ?? ettersom et ikke er mulig og kjøre gjennom med bil. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Takker for nye linker Lars Tenkte å bytte ut så og si alle trailerne med noen som jeg liker bedre, samt å få litt mer Europeisk og ikke minst kanskje mer Norske vogner i spillet. Ønsker den DHL Scaniaen, men downloaden fra den linken du linket til sist fungerte ikke. Så skal lete mer. Siter
Håkon Larssen Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Alt har gått fint på truck sim, men etter innstallering av maaange mods har jeg ett problem. Når jeg skal velge oppdrag og trykker på den byen jeg vil ha oppdrag til blir jeg sent rett til skrivebordet! veldig irriterende Siter
Lars B. Frostad Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Spørs om du har installert mod's som evt. overlapper hverandre eller noe, er jo flere av av mod'sene som erstatter lastebiler og hengere - som gjelder de samme. Så jeg vil anbefale å begynne å lete etter problemer der. Kveldsstemning like utenfor Praha. Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Har lekt meg litt med denne nå,når jeg ikke "Flyr" ...men lurer på en ting om noen vet.Hvordan tar en bilder fra den? Prøvde og ta bilder med "snapper" pogrammet jeg bruker til fs,for den tar jo bilder av det hele...men...ikke med denne.Tok masse bilder ...alle var av SKRIVEBORDET!!! he,he...intet fra EU simmen. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jo da, man kan også kjøre for den norske stat i dette spillet - ved hjelp av diverse tilleggspakker/add-on som entusiaster har laget. Bildet ovenfor (og de tidl.) har jeg tatt ved å kun trykke "Print Screen"-tasten (på tastaturet), og dermed limt inn bildet i et bildebehandlingsprogram (PaintShop Pro v.10 i mitt tilfelle), og så beskjært bilde til ønskelig størrelse osv. Er nå på siste level, og de feteste turene kommer fort opp i €35.000 osv. og da blir det fort penger. Mest penger er det å frakte syre/kjemikalier/diesel/bensin, og da via byene nedenfor - som er de eneste byene som har disse fasilitetene/firmaene: Frankfurt: WGCC Lyon: NFCP Praha: NBFC Milano: ITCC Er på siste level nå, og DER er det jammen en god del man skal ha gjort - før man har "rundet" spillet ja. T.o.m en overraskelse som ikke var så "hyggelig", men avslører ikke dette for folk selvsagt. Siter
Andreas Lygre Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hvilke tilleggspakker er det du har brukt for å få de norske bilen(e?) med? Og hvor finner jeg dem? Jeg er forøvrig bare på nivå to. Men storkoser meg med det Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Anbefaler i første rekke disse, som etter mitt syn er de tre viktigste: Nye firma/logoer for trailer/henger, samt depoter/terminaler: EU Trailer Package "Ekte" logoer for lastebiler (Volvo/Scania/Mercedes-Benz/Renault): Real logo mod "Ekte" logoer/navn til bensinstasjoner: Pack Station new skins Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Fant ut av det med bildeshots.Var bare og trykke F10,så kunne du knipse så mye du bare ønsket og de lagret seg i eurotruck mappa under screenshots :blush: :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.