Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

I går var jeg å besøkte en kar, og gjett hva jeg fant i garasjen hans da? Jo da, en skikkelig "hårete" motorsykkel! 5600 kubikk, 325 hestekrefter og hele 8 sylindere!

Kamera009.jpg

Kamera005.jpg

Kamera007.jpg

Kamera008.jpg

STEIKE! Den har jeg lyst på ! God helg!

Skrevet
  • Forfatter

Fikk ikke starte den opp nei, pågrunn av at den stod innendørs, men det hadde vært sabla morro å hørt på gromlyden som måtte komme ut av et slik udyr;) 500kg? Neeeii, synes det virka litt mye? Ville ha tippa omtrent 300 kg! Var utrolig kort, men utrolig brei og høy!

Skrevet
500kg? Neeeii' date=' synes det virka litt mye? Ville ha tippa omtrent 300 kg! [/quote']

Mulig jeg tenkte på denna http://www.bosshoss.net/view_bike.asp?x=BHC3502&d=S

500 kg i tørrvekt :P Leste en reportasje om Boss Hoss i Vi menn tror jeg det var, for noen år siden. Måtte vel betale mer i avgifter for å få den til Norge enn selve sykkelen kosta. Ihvertfall den på 8200cc :P

Skrevet

Lyden er vel det råeste på denne sykkelen tenker jeg, vil tro denne er nærmest ubrukelig å kjøre rundt i norge med. Så stor motor i en sykkel passer best til "show-off". Tenk dere å kjøre på en svingete vei med det dråget da, eller å få en velt ;)

Skrevet

Burde ikke det speedometeret gå litt lenger da?

Det speedometeret går vel i miles og ikke km/t, så vi snakker 200 km/t her.

En sånn sykkel er ikke behagelig å kjøre i 40 km/t engang, så 200 burde holde i massevis. :crazy:

Skrevet

Bare for å "fyre litt oppunder her" :grin:. En tung MC kan være like velkjørende og velbalansert som en tilsvarende MC som er adskillig lettere. (problemene kommer først når en har velta eller skal rygge).

Min siste sykkel var en Z1300, ingen lettvekter dette heller men jaggu var den lettkjørt og behagelig. Bjørn :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …