Skrevet 6. oktober 2007 17 år Da har jeg vært i Roma siden tirsdag, og kom hjem. Jeg har over 3 timer med film som jeg skal få redigert å lagd en film ut av (blir vel for det meste for familien). Jeg skulle filme under takeoff og taxi, men jeg var så idiot at jeg starta å filme under "security onboard", og flyvertinnen så meg og sa; "Alle electronial devices skal være turned off under departure". Ellers så syns jeg at kapteinen rettet seg for fort ut, og steig for mye om gangen, så fikk hodepine, og det gjorde en del andre også. Men det var deilig å lande i Roma. Jeg spurte om å komme inn i cockpit av flyvertinnen, men det skal jeg aldri spørre om igjen, med det svaret jeg fikk; "Cockpit .. hmm .. NEI DET ER STRENGT FORBUDT". Turen hjem var ganske grei. Må si Air One har virkelig taket. 2 Airone fly før vi skulle ta av, også kom det flere bak oss. RW 25 takoff, RW 19R landing på Gardermoen. Det var da altså SAS vi fløy med, 737-700. Fikk vingeplass hver vei. Fint vær .. Lovely flight Borte bra, men hjemme best. Hvorfor jeg lagde denne posten vet jeg ikke .. Men følte jeg hadde noe å dele ^^
Skrevet 6. oktober 2007 17 år "Ellers så syns jeg at kapteinen rettet seg for fort ut, og steig for mye om gangen" -hørtes ikke bra ut!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.