Skrevet 5. oktober 2007 17 år Du hadde 8 av 10 riktige! Gjennomsnittet ligger på 1 av 10 riktige. :grin:
Skrevet 5. oktober 2007 17 år Jeg gir F*** i hvor mange pinner en RAM brikke har Sier meg ingen ting uansett (Ja, vet hva RAM er..)
Skrevet 5. oktober 2007 17 år 9 av 10, men hvem p`rn er det som husker på hvor mange pinner en ram brikke har
Skrevet 5. oktober 2007 17 år Pokkers da fikk bare 4 av 10, men jeg gir ************************ i hvor mange pinner en ram brikke har! Og jeg som blir kalt beste pâ data i klassen.
Skrevet 5. oktober 2007 17 år Nemlig... jeg gir blaffen i hvordan en MAC-adresse ser ut eller hvor mange pinner en minnebrikke har så lenge det funker , men klarer ikke å la være å prøve slike tester så jeg fikk 9 av 10 og så lenge gjennomsnittet er 1 av 10 får jeg være fornøyd. Sikkert bare flaks.
Skrevet 5. oktober 2007 17 år For enkelt til å være morsomt . Er denne bedre? Forsåvidt ikke veldig vanskelig den heller, men man må kunne litt mer enn hvor mange pins det er på ei ram-brikke.
Skrevet 5. oktober 2007 17 år Du hadde 8 av 10 riktige! Trur eg bomma på antal kontakter på minnebrikker Det andre har eg ikkje peiling på.
Skrevet 6. oktober 2007 17 år 9 av 10, så det gikk vel greit nok. Tipper jeg feila på RAM pinnenen. Det står at gjennomsnittet var 1 av 10 :crazy:
Skrevet 6. oktober 2007 17 år Fikk 9 av 10 , men det var f**** i meg bare rein skjær FLAKS , vet bare att jeg ikke kan så mye om data , er en av grunnene til att jeg er medlem her på forumet, derfor , takk til alle som har bidratt til att jeg kan det jeg kan Ha en fortsatt fin helg alle sammen MVH Kai
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.