Lars Hassel Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Heisann I morgen fredag 5. oktober så skal jeg og Anders Henriksen ha trening på ENVA- Værnes! Da vil Approach og Tower staffed, vi starter fra kl 19.00 og holder på en stund utover denne fredagskvelden!! All trafikk er hjertelig velkommen;) Vi snakkes! Mvh Lars Petter Hassel Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 btw: fredag ( i dag ) er 5. oktober ihht min tidsregning Freddy Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ich komme mit meine Deutche luftbuss... Ps: Har tysk time nå hehe Siter
K L Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Und ich, ich, ich, mit meinen boeing boing bong flugzeug :grin: Mit vielen apparaturen und knasten...... Siter
Andreas Nysveen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ich komme mit meine Deutche luftbuss... Ps: Har tysk time nå hehe Da håper jeg for din del at læreren ikke ser dette her. Og det er ikke fordi det betyr at du ikke følger med i timen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.