Skrevet 3. oktober 2007 17 år Han beklager det som skjedde, men mener SGS må ta skylden for feilen. - Vi ga dem beskjed, og må bare stole på at dette blir videreformidlet til passasjerene våre, sier Sinclair. Dummeste jeg har hørt på lenge! Hvis man skal endre en rute sender man ikke en mail.. Da folk ikke leser mail 24/7. Og skal man sende det skal man sende det til en sentralisert mail konto som mer enn 1 person har tilgang til.. Kan de ikke bare inrømme at det har gjort en STOR tabbe å gå videre!? Gee..
Skrevet 3. oktober 2007 17 år Det virket som det var veldig mye "roing" å forsøk på og skuffe skylden over på andre. Det må da være City Star sitt ansvar at beskjeden kommer frem og blir forstått, noe som den ikke ble i dette tilfellet. Jeg mener dette er City Star sitt ansvar, og de bør ta støyten. [color:#FFFFFF]Men hva vet vel jeg :-)[/color]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.