Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hoi! Har strevd litt med å få batcha HDV-materiellet - akk - det gikk smått om sen slik til at jeg ble ferdig med en første klipp.

Har tenkt å fargegradere bildene og gjøre mer ut av farger og kontraster. Enn så lenge, kan dere kose dere med denne! :)

I QuickTime-versjon - 15mb

Og på YouTube

C3IhUJEncG8

Skrevet

Kikket i alle fall på YouTube-videoen og må si jeg er imponert; det er ikke første gang du syr i hop noe slik :)

Sveitsisk F-18 med hook'en nede... bruker de slik til RWY Arresting Gear only? De har vel begrenset med hangarskip i de sveitsiske elver?

Skrevet
  • Forfatter

Takk for det , folkens :)

Det er ett eller annet min QT-spiller trenger for å vise videoen. Hører lyd men ser ikke bilde. Og hva den trenger finnes ikke på QT server. Tips' date=' Ola? [/quote']

Du må ha QuickTime 7! Jeg bruker en codec som heter H.264, som kom i QT7. Det er en MPEG4-greie..

Skrevet

Fy flate, Ola! Jeg har ennå gåsehud oppetter armen etter å ha sett klippet :grin: .

Skrevet
  • Forfatter

Eller man kan legge ut for salg som DVD her på FS.no - med en heftig bråte med bonus-materiell, intervju og in-flight-kamera fra flyene som driver akrobatikk. Hohoo!! Dette kan jo bli kult (:

Skrevet
  • Forfatter

Etter en kjapp runde i Color har jeg gjort litt lett fargegradering av sekvensen.

Personlig syns jeg det var prikken over i'en for å gi litt mer action-preg.

For de som er interessert i det, her er fremgangsmåten til ett av klippene

Klikk på!

Laster opp på youtube nå - slenger inn en sånn greie når den er lasta opp.

bNdh8YcCXHU

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …