Skrevet 30. september 2007 17 år Hoi! Har strevd litt med å få batcha HDV-materiellet - akk - det gikk smått om sen slik til at jeg ble ferdig med en første klipp. Har tenkt å fargegradere bildene og gjøre mer ut av farger og kontraster. Enn så lenge, kan dere kose dere med denne! I QuickTime-versjon - 15mb Og på YouTube C3IhUJEncG8
Skrevet 30. september 2007 17 år Det er ett eller annet min QT-spiller trenger for å vise videoen. Hører lyd men ser ikke bilde. Og hva den trenger finnes ikke på QT server. Tips, Ola?
Skrevet 30. september 2007 17 år Kikket i alle fall på YouTube-videoen og må si jeg er imponert; det er ikke første gang du syr i hop noe slik Sveitsisk F-18 med hook'en nede... bruker de slik til RWY Arresting Gear only? De har vel begrenset med hangarskip i de sveitsiske elver?
Skrevet 30. september 2007 17 år De også? For alt hva jeg vet så kan det hende de også var der, men de fløy ikke fredag.
Skrevet 30. september 2007 17 år Forfatter Takk for det , folkens Det er ett eller annet min QT-spiller trenger for å vise videoen. Hører lyd men ser ikke bilde. Og hva den trenger finnes ikke på QT server. Tips' date=' Ola? [/quote'] Du må ha QuickTime 7! Jeg bruker en codec som heter H.264, som kom i QT7. Det er en MPEG4-greie..
Skrevet 30. september 2007 17 år Fy flate, Ola! Jeg har ennå gåsehud oppetter armen etter å ha sett klippet :grin: .
Skrevet 1. oktober 2007 17 år Forfatter Takk for det (: Nå fikk jeg griselyst til å få med flere kamera, dekke fra flere posisjoner og optikk på flere flyshow!
Skrevet 1. oktober 2007 17 år God idè, så lager du en film på halvannen time og sender inn til NRK, så får de som ikke kommer seg på airshowet sett det. Alt for lite fly på TV
Skrevet 1. oktober 2007 17 år Forfatter Eller man kan legge ut for salg som DVD her på FS.no - med en heftig bråte med bonus-materiell, intervju og in-flight-kamera fra flyene som driver akrobatikk. Hohoo!! Dette kan jo bli kult (:
Skrevet 3. oktober 2007 17 år Forfatter Etter en kjapp runde i Color har jeg gjort litt lett fargegradering av sekvensen. Personlig syns jeg det var prikken over i'en for å gi litt mer action-preg. For de som er interessert i det, her er fremgangsmåten til ett av klippene Klikk på! Laster opp på youtube nå - slenger inn en sånn greie når den er lasta opp. bNdh8YcCXHU
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.