Skrevet 29. september 2007 17 år Hørte en fantastisk sang i går på beat for beat. Det eneste jeg fikk med meg var at det var to damer som sang, det var litt fart og at sangern/skrivern het John Tanan(?) Noen som kan hjelpe meg Ville vært veldig takknemelig for det. På forhånd takk
Skrevet 29. september 2007 17 år Etter hvor mange minutter er sangen? NRK Web-TV Edit: Tipper det er John Farnham - You're The Voice
Skrevet 29. september 2007 17 år sorry ass...skulle gjerne hjelpet det!! men hakke peil! mvh lars Forsøker du å øke postcounten eller?? Kan det ha vært av ABBA?
Skrevet 29. september 2007 17 år Synes det er så unødvendig å skrive at man ikke har peiling. Forstår ikke hvorfor det liksom skal være så "status" å ha høy postcount. Forstår egentlig ikke vitsen med det i det hele tatt.
Skrevet 29. september 2007 17 år Forfatter Til Martin Floor: Riktig! Takker Har gått å nynnet på den en stund
Skrevet 29. september 2007 17 år Synes det er så unødvendig å skrive at man ikke har peiling. Forstår ikke hvorfor det liksom skal være så "status" å ha høy postcount. Forstår egentlig ikke vitsen med det i det hele tatt. Ikke jeg heller
Skrevet 29. september 2007 17 år Til Martin Floor: Riktig! Takker Har gått å nynnet på den en stund Om du synes det var bra så skal du høre hans versjon av Help (The Beatles). Enormt. Han var forøvrig vokalist i Little River Band.
Skrevet 29. september 2007 17 år * Er slem nå, men at det kanskje har blitt litt for mange barn her inne er en tanke som slår ned sånn av og til gitt.
Skrevet 29. september 2007 17 år Du er garantert ikke alene om disse "slemme" tankene Halvdan. Jeg har også hatt endel av dem i det siste.
Skrevet 30. september 2007 17 år Det står faktisk om slike poster i forumreglene. Så får vi se om noen ser dem og slår ned som den hauken han er... :whistle: ObTopic: Farnham er en Bra ArtistTM OffTopic, sort of: kanskje en ide å se på hvorvidt posteteller er en God TingTM...
Skrevet 30. september 2007 17 år Grunnen til min trippelpost er at jeg ikke skjønner hvorfor folk må henge seg opp i ALT her på forumet. Det blir jo 40-siders tråder her fordi noen skriver "leif" og ikke "feil" Mulig jeg er slem? Og om det virkelig er fælt å ha meg her, så må dere bare si ifra. Så skal jeg "flytte" ut. Np!
Skrevet 2. oktober 2007 17 år Søkte på mr. Farnham på iTunes music store. Det er en gold collection-album til kroner 80 der. (: Grab it!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.