Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hørte en fantastisk sang i går på beat for beat. Det eneste jeg fikk med meg var at det var to damer som sang, det var litt fart og at sangern/skrivern het John Tanan(?) Noen som kan hjelpe meg :) Ville vært veldig takknemelig for det.

På forhånd takk

Skrevet

Synes det er så unødvendig å skrive at man ikke har peiling. Forstår ikke hvorfor det liksom skal være så "status" å ha høy postcount. Forstår egentlig ikke vitsen med det i det hele tatt.

Skrevet
Synes det er så unødvendig å skrive at man ikke har peiling. Forstår ikke hvorfor det liksom skal være så "status" å ha høy postcount. Forstår egentlig ikke vitsen med det i det hele tatt.

Ikke jeg heller

Skrevet
Til Martin Floor:

Riktig! Takker :D Har gått å nynnet på den en stund ;)

Om du synes det var bra så skal du høre hans versjon av Help (The Beatles). Enormt. Han var forøvrig vokalist i Little River Band.

Skrevet

Det står faktisk om slike poster i forumreglene. Så får vi se om noen ser dem og slår ned som den hauken han er... :whistle:

ObTopic: Farnham er en Bra ArtistTM

OffTopic, sort of: kanskje en ide å se på hvorvidt posteteller er en God TingTM...

Skrevet

Grunnen til min trippelpost er at jeg ikke skjønner hvorfor folk må henge seg opp i ALT her på forumet.

Det blir jo 40-siders tråder her fordi noen skriver "leif" og ikke "feil"

Mulig jeg er slem?

Og om det virkelig er fælt å ha meg her, så må dere bare si ifra. Så skal jeg "flytte" ut.

Np!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …