Skrevet 28. september 2007 17 år Hei! Jeg har et simkort som jeg ikke bruker og lurte på om det kanskje gikk an å få solgt det? Det er jo tross alt et veldig enkelt nummer: 91 43 91 46 Tror dere det kan være noen som er interssert i et slikt nummer og hva bør de betale?
Skrevet 29. september 2007 17 år Hei! Har jobba som mobilselger i noen år, og det som folk flest ønsker å betale for er et nummer med mange like siffer. 47000047 f.eks. er et nummer jeg kom over en gang, til en fin pris på 14.000 kroner. Jeg vet det har blitt solgt litt telefonnummer på f.eks. QXL. Du kan prøve der, med en minstepris på noen hundrelapper?
Skrevet 29. september 2007 17 år Kan si deg her og nå at du ikke vil få stort mer enn maks et par hundre for det nummeret der. Markedet for gullnummer begynner å bli litt "oppbrukt". Men, hvis du trenger et par hundre ekstra, så er det bare å slå til.
Skrevet 29. september 2007 17 år Hadde du hatt et nummer som f.eks: 93737600 Så hadde jeg kjøpt det på dagen!
Skrevet 29. september 2007 17 år Har også hørt at man i visse kretser kan få mye penger for et telefonnr som inneholder sifrene 1337...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.