Skrevet 28. september 2007 17 år Kikker inn på My Computer med jevne mellomrom, etter at jeg for noen dager siden ble obs på at det jevnlig forsvant hundre mb her og hundre mb der. Ut i løse luften. Noen som har vært borti dette problemet tidligere? Kjører Home premium på en dell xps.
Skrevet 28. september 2007 17 år Forfatter Men, med nærmere 1 gb på to dager? Synes det høres litt merkelig ut?
Skrevet 28. september 2007 17 år Tja, min har en maksstørrelse på 1,5 GB (Windows XP, vel og merke). Men om det ikke synker når du restarter maskinen, så er det ikke det som er problemet.
Skrevet 28. september 2007 17 år Forfatter Hm.. Merkelig Den har bare gått nedover med jevne mellomrom. Alt jeg har lagret er et par word dokumenter.
Skrevet 28. september 2007 17 år Ser ut til at det ikke er et ukjent fenomen du opplever. Virker som om det er System Restore som spiser diskplassen din. Prøv noen av disse: Vista is eating my Hard disk space How To Reduce Disk Space Used By Windows Vista System Restore How To Reduce Disk Space Used By Windows Vista System Restore #2 Reduce disk space used by Windows Vista system restore - How To
Skrevet 28. september 2007 17 år Forfatter Tusen takk for hjelpen! det virket. Fikk frigjort 2,5 gb, og slått av sys. restore.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.