Hans Chr Haaland Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg er quiz master på den lokale puben, og sitter nå og lager en quiz til i kveld. Vist det er noen som har noen gode idéer til spørsmål, så er det bare og fyre løs :-) Siter
Audun Braastad Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hvilke to lag spiller årets Cupfinale for herrer? Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Hvilke to lag spiller årets Cupfinale for herrer? Bra spørsmål, men jeg har ihvertfall ikke peiling. Kan særdeles lite om fotball. (Regner med at det er fotball du mener?!) Siter
Audun Braastad Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Ja Er Lillestrøm og Haugesund som er riktig svar. Finalen går på Ullevaal 11.november kl.1315 Siter
S H Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 SPM:Hvordan døde Stevie Ray Vaughan ? SVAR: Helikopter-styrt. Noen kommer sikkert til å svare fly-styrt, men det var altså helikopter-styrt. nesten et lite lurespørsmål... ? Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 RIP SRV. Var i 1992, var det ikke det? Siter
S H Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 RIP SRV. Var i 1992' date=' var det ikke det? [/quote'] Nei, han døde 27.august 1990. En svart dag... Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Takk for 2 gode spørsmål. Begge spørsmålene ble brukt i kveldens quiz. Godt med litt hjelp når jeg begynner og gå tom for spørsmål etter quiz en gang i uka hele sommeren :-) Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Hvem spiller(spilte) i vm finalen for kvinner? SVAR: Tyskland-Brasil For sent, men bruk det neste gang Siter
Geir Teigo Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Hvor er det quiz da? Mandelhuset? Har bodd der da jeg jobbet på Kraftlaget og vi har (les foreldrene mine) hytte i Dalen. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Hvor er det quiz da? Mandelhuset?Har bodd der da jeg jobbet på Kraftlaget og vi har (les foreldrene mine) hytte i Dalen. Hei Geir. Litt sent svar, men ja. Stemmer det. Manselhuset for alle penga. Kan det stemme at du også har noe slekt her? Så har det skjedd igjen. De ringer fra puben og sier: "kan du ha quiz om 2 timer?". Noen som har noen lure spørsmål på klar? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.