Gå til innhold

Det gikk kaldt nedover ryggen på meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig! Dette skjer daglig. At folk er så syke i hodet sitt at de gjør noe så grusomt klarer jeg ikke å fatte engang! Men på en måte er det bra at denne saken blåses opp, så vi får se realiteten. Men at det måtte være en britisk jente synes jeg blir litt dumt. Får en følelse at briter er så mye bedre enn andre. Men barn er barn og dette er noe av det verste som kan skje, mener jeg..

Skrevet

Å evt. manipulere fotografier til noe lik dette, med det som idag eksisterer av alment tilgjengelige fototekniske hjelpemidler er vel ikke så svært avansert for en dyktig person å få til?

Jeg velger å ta slike bilder og annen "sensasjonshysteri" om at hun er observert på Malta, i Nord-Afrika, i Frankrike og hvorsomhelst ellers inntil videre med en stor skepsis.

Denne jentas historie og utseende er nå i flere måneder kjent av flere milliarder mennesker rundt om på kloden. At det til en hver tid er en drøss med mennesker som er interessert i å benytte dette for å fremme egne forstyrrede oppfatninger om å ville skape sensasjoner, nyhetsoverskrifter, berømmelse, kjendisstatus etc. er jeg overbevist om.

Skrevet
At det til en hver tid er en drøss med mennesker som er interessert i å benytte dette for å fremme egne forstyrrede oppfatninger om å ville skape sensasjoner' date=' nyhetsoverskrifter, berømmelse, kjendisstatus etc. er jeg overbevist om. [/quote']

For ikke å snakke om hvor mye penger hun sikkert fikk for at media kunne bruke det..

Skrevet

Jeg skal ikke beskylde noen, men da saken kom opp i media satt jeg en knapp på at foreldrene hadde noe med dette å gjøre. Og etter en stund ble de mistenkt i saken også.

Noe av grunnen til at denne saken kom så til de grader frem i media er nok pga. at foreldrene ifra dag 1 har snakket til media og også oppsøkt dem for å få frem saken overalt.

Skrevet

Skal ikke spekulere for mye, men jeg tenkte i de samme baner som Tom Arne da saken hadde vært i medias lys et par uker. Å prøve å få så mye publisitet som mulig med sin side av saken er nok ikke det dummeste å gjøre når man har noe å skjule. At de har gjort noe med ond hensikt har jeg derimot ikke så mye tro på.

Skrevet

Jeg velger å tro at foreldrene ikke har noe som helst med forsvinningen å gjøre intill det motsatte er bevist. Synes det heller ikke er rart at foreldrene bruker media som verktøy siden jo flere som har sett jenta jo større er sjansen for at hun vil bli kjent igjen.

Skrevet
Det er en ting jeg har lurt lenge på nå. Hvorfor er hun så mye viktigere enn andre barn som blir kidnappet/kommer bort?

Det er egentlig ikke det heller, men foreldrene har klart å skape et sinnsykt stort oppstyr i media, for å finne sin datter. Jeg tror, at hvis du hadde hatt ei datter og hun ble kidnappet, så ville du gjort ALT, for å finne henne. Det er nemlig det foreldrene gjør ved å gå så mye ut i media.

Skrevet

Kate McCann trenger da ikke ta sånn usikre polygrafgreier hun.

Hovedoverskriftene i går kveld og i dagens nettaviser preges i stor grad av at nå både vet man hvor Madeleine er, og ikke minst at hun er live. Så da er nok snart sammen igjen hele familien. Det er jo fint.

Skrevet

Selvfølgelig ligger det stikk til hvordan deler av pressen har dekket og dekker denne saken i måten jeg skriver dette på ja.

Men joda helt sant, det har vært fete typer flere ganger de siste dagene om at man nå både vet hvor hun er, men også at Madeleine er i live..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...