Skrevet 25. september 2007 17 år Er det flere en meg som har vert inne på breitling sine hjemme sider i det siste? Hvis man går å ser på de klokkene som ligger under professinal, der er bakgrundsbildene i fra norge. Ser ut som det er i fra Bodø området. Man ser å at det er en norsk sea king der. Har ikke sett det før jeg. Måtte bare informer
Skrevet 25. september 2007 17 år Er forskjellige bakgrunnsbilder på de forskjellige klokkene, men kan ihvertfall konstatere at bakgrunnen til klokken 'Skyracer' er av Svolvær i Lofoten. Er i tillegg temmelig sikker på at det er Svolvær lufthavn, Helle vi ser på 'Emergency' og 'Emergency Mission' (i og med at Helle har rullebanene 01 og 19).
Skrevet 26. september 2007 17 år Er ganske sikker på at bakgrunnsbildet på Co Pilot klokken er fra Bodø.
Skrevet 26. september 2007 17 år Kan se ut som 330 skv-hangar og Norcems silo i bakgrunnen. Men hvor på apron befinner denne lille "trappetruck-basen" seg? Kan det være et gammelt bilde, eller har jeg blitt helt senil?
Skrevet 26. september 2007 17 år Vet vertfall at det er 1 - 2 bilder i katalogen til breitling som har blitt tatt i svolvær...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.