Erik Karlsen Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Er det flere her som spiller det? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Har vurdert og kjøpe det, må bare få skaffet meg mere RAM og nytt skjermkort først Siter
Martin Meyer Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg har aldri likt RTS spill. Synes alltid de blir veldig kjedelig i lengden. Det syntes jeg helt til jeg fikk fingrene i open betaen. Fy fader for et spill! Singelplayer delen er epic og multiplayer er BF2 i RTS versjon. Klarer til og med å kjøre det silkemykt med grafikken på maks. Den er høyt på topp 10 listen hos meg. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Går rykter om at HJK/FSK skal være en av de bedre avdelingene i spillet... Siter
Martin Meyer Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 De ryktene er korrekte. Ble helt satt ut når jeg plutselig hørte noen prate norsk. Hadde hørt rykter om at det skulle være noen norske styrker, men kan ikke si at jeg hadde noe tro på det. De snakker til og med norsk-engelsk, er litt morro når du hører noe som "Wi are faiering on the enemi" Siter
Bernt Sulebust Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 "Jegerkommandoen klar til innsats" .... helt rått spill dette her ja... Og som sagt så snakker de også engelsk med norsk akksent. Tøft. -Bernt Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Grei spill, men ikke noe som for meg til å hoppe og si WOHOOO! Siter
Martin Meyer Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Fant en liten snutt på VG med de norske styrkene. vg.no Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 De norske stemmene er jo helt grusomme, høres jo ut som de bare blir lest inn uten noen som helst form for innlevelse. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Bringer denne gamle tråden opp igjen jeg. Er det noen som vet om man får kjøpt dette spillet online? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Mener jeg så det på Steam her tidligere i høst?.. Evt. kan du sjekke ut Absolutt Spill og GameZone - der Absolutt Spill er billigst, men er gått tom på lageret for øyeblikket. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Marius, den linken virket ikke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.