Gå til innhold

Iron Maiden- Somewhere Back In Time World Tour'08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det klart for en ny turnè av verdens største live band.(etter min og mange andres meninger)

poster.jpg

lineup.jpg

Som vanlig skal vokalisten, Bruce Dickinson, som er kaptein for det engelske flyselskapet Astraeus, fly bandet rundt om i verden med egen 757 :D

Foreløpig er kun datoer til konserter i Australia lagt ut til salgs.

Iron Maidens Offisielle nettside. Her får du vite mesteparten.

757.jpg

Leid inn fra Thomas Cook?

Skrevet
Dt KAN hende at de tar en tur innom Lerkendal' date=' men det er bombesikkert at det skal bli en storkonsert i en eller annen park i Oslo i løpet av sommeren 2008 :D[/quote']

Tipper det blir Valle Hovin denne gangen, de skal mest sansynlig bare gjøre èn gig i Norge, og da er det mest naturlig å tro at det blir i Oslo-området. Men dette ser jeg virkelig frem til, den tidsperioden de skal spille låter fra nå er i mine øyne deres beste.

Har sett dem de siste fire gangene de har vært i Norge, og jeg skal selvfølgelig få dem med meg denne gangen også.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...