Kristoffer Vinje Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Da er det klart for en ny turnè av verdens største live band.(etter min og mange andres meninger) Som vanlig skal vokalisten, Bruce Dickinson, som er kaptein for det engelske flyselskapet Astraeus, fly bandet rundt om i verden med egen 757 Foreløpig er kun datoer til konserter i Australia lagt ut til salgs. Iron Maidens Offisielle nettside. Her får du vite mesteparten. Leid inn fra Thomas Cook? Siter
Stian Lingås Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Ah! Håper de kommer til Norge (Trondheim :whistle:)! Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Dt KAN hende at de tar en tur innom Lerkendal, men det er bombesikkert at det skal bli en storkonsert i en eller annen park i Oslo i løpet av sommeren 2008 De skal også tilbake til Ullevi i Gøteborg i år og Siter
Kristian Nafstad Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 De kommer i 2008 ja, det er riktig. Men de har et stilig fly ^^ Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Får håpe de setter opp en flight som de gjorde i fjor. Oslo - Stockholm, Bruce Air, flight 666. Med selveste Bruce Dickinson som kaptein. :grin: Angrer på at jeg ikke ble med på den turen i fjor Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Dt KAN hende at de tar en tur innom Lerkendal' date=' men det er bombesikkert at det skal bli en storkonsert i en eller annen park i Oslo i løpet av sommeren 2008 [/quote']Tipper det blir Valle Hovin denne gangen, de skal mest sansynlig bare gjøre èn gig i Norge, og da er det mest naturlig å tro at det blir i Oslo-området. Men dette ser jeg virkelig frem til, den tidsperioden de skal spille låter fra nå er i mine øyne deres beste. Har sett dem de siste fire gangene de har vært i Norge, og jeg skal selvfølgelig få dem med meg denne gangen også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.