Skrevet 24. september 2007 17 år Helt rått! Jeg antar at man må ha PS3 for å kunne bruke dette? Jeg gleder meg til å se den som skal prøve seg på Dragonforce - Through fire and flames, da skal man vøre bra kjapp!
Skrevet 24. september 2007 17 år Jeg testa det en gang på en fest, PS2 riktignok, men herregud for noe kjedelige greier som absolutt ikke har noe med gitarspilling å gjøre. Hvis dere er gira på gitar, kjøp dere heller en ekte gitar (kan fint få tak i en ekte gitar som er langt billigere enn dette sølet). Mulig det "rockband"-greiene (husker ikke eksakt hva det heter) som kommer på x-box kan bli underholdende om ikke annet
Skrevet 24. september 2007 17 år Forfatter Du er en gal mann! Spiller selv gitar. Men å si at Guitar Hero er kjedlig!?! Sikkert fordi du ble sur for at du ikke klarte noe :whistle:
Skrevet 24. september 2007 17 år Bedre å bruke pengene på ekte gitar ja, så kan man heller spille dette, som er gratis
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.