Skrevet 23. september 2007 17 år Er ikke dette David Gilmour egentlig? (Eller er jeg helt ute å kjører nå?) I såfall er Gilmour helt værst på gitar... Heeeeelt rå... EDIT: Glem det. Står i comments der at det er han.
Skrevet 23. september 2007 17 år Hvis du ikke har DVD'en så anbefaler jeg deg å dra ut å finne den fortest mulig. Ha klar håndduk eller noe annet å tørke med da det er stor sannsynlighet for at du kommer til å slevje som en hund med rabies
Skrevet 23. september 2007 17 år Kjempebra gitarspill! Legger til en annen video av et band som etter min mening er verdens beste! h9TtevxGHw4 Legg merke til at Nicko McBrain(trommisen) spiller barbeint
Skrevet 23. september 2007 17 år Hva heter sangen til den første videoen. Fikk j.ævlig lyst til å lære meg den
Skrevet 23. september 2007 17 år Sitat Hvis du ikke har DVD'en så anbefaler jeg deg å dra ut å finne den fortest mulig. Ha klar håndduk eller noe annet å tørke med da det er stor sannsynlighet for at du kommer til å slevje som en hund med rabies evt andre kroppsvæsker Beste konsertfilm som finnes.
Skrevet 24. september 2007 17 år Fear of the dark-videoen minner meg om da ei venninne sang den låta på metal-karaoke på en festival i Tyskland i sommer. Savner den steminingen Maiden skal jo spille på den festivalen selv i 2008. Gleder meg som bare juling til Maiden-gigen i Oslo neste år. Har sett Gilmour-DVDen, den er ikke ille nei
Skrevet 24. september 2007 17 år Sitat Legg merke til at Nicko McBrain(trommisen) spiller barbeint Konge-trommis uten tvil, ikke bare pga at han spiller barbeint. Men legg merke til så enkelt alt ser ut når han spiller... Men han klarer aldri å lukke kjeften da
Skrevet 24. september 2007 17 år Er han ikke verdens raskeste på basstromma òg? i.o.m at han kun har èn basstromme. Også er han så j.ævlig morsom! Og så har jeg alltid lurt på hvorfor han har den flate nesa? Noen som vet?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.