Åge Storli Berg Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Hei! Forrige torsdag skulle jeg egentlig ha trening, men VatEud hadde ikke ordna ratingen min, så jeg kom ikke meg på. Nå er ratingen i boks, så vi prøver igjen! Altså, i morgen, søndag klokken 15:00 logger jeg på som Værnes Approach. Håper at du vil komme og fly hos meg da! Åge Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Kl 15.. det var da også et tidspunkt... Kunne ikke dette vært lagt til 19 eller 20? Siter
Marius Helstad Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Skulle gjerne ha stillt opp men.. Er vell litt opptatt.. Får ta det en annen gang . Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 1500!? Jeg står jo opp da! Du kommer nok til å få veldig lite trafikk på den tiden av døgnet, skulle heller lagt det til senere, rundt 1900 lokal. Siter
Erik Schøyen Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Det var overraskende mye trafikk, faktisk! Jeg tror at dersom man er ATC i helgene så er sjansen stor for å få trafikk uansett når på dagen det er. Tror også at det hjalp at Flesland hadde vært på svært lenge og trukket oppmerksomheten til Norge. Og når jeg satte meg ENTR_CTR i tillegg så ser det så mye mer interessant ut å fly i Norge. Også har sånne ting litt med når både mentor og studenten har tid til å ha trening, og noe trening er bedre enn ingen trening. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Logget vel nesten 6 timer på Flesland i dag. Hadde ikke noe bedre å gjøre når jeg våknet så tidelig :crazy: Har du avtalt neste trening? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.