Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

heisann alle sammen!

jeg hadde tenkt til og lage en server på fsx i kveld

på multiplayeren.

vis det blir noe av vil den hete (flightsim.no)

det vil også være passord på den.

pasordet blir ( LARS_Pilot )

håper dere har tid til og joine og da ses vi der!

mvh lars overgaard :)

Skrevet
  • Forfatter

det kan henne at jeg starter den nå snart........

connection på serveren vil kansje være gul...

eller så er den grønn ! det må dere bare se etter selv

Skrevet

Prøvde å logge meg på når den var på nå for ca. 1/2 time siden, men fikk det ikke til. Pålogginga til multiplayer gikk fint, men når jeg skulle inn på "flightsim.no-sesjonen" fikk jeg flere ganger errormelding om forbindelsen ikke lot seg gjøre fordi simmen ikke klarte å laste ned "Real World weather". Fikk beskjed om å sjekke internettforbindelsen. Litt snodig syns jeg iom. at alle eventene ellers over hele verden fikk jeg fin oversikt over, så internettforbindelsen er det jo ikke noe galt med.

Men regner med å prøve igjen noe senere ikveld når det åpner igjen. :)

Skrevet
  • Forfatter

ja prøv det...

var det du som hadde et navn på s eler no??

få med deg noen folk da på serveren:) var det grønn connection??

Skrevet

Jupp, heter Safena. Det med hvilken farge er jeg ikke sikker på gitt (har bare et par ganger tidligere vært online på FSX).

Prøvde nå en gang til å laste ned "Real Weather". Denne gangen ikke i Multiplayer, men i Free Flight. Men det komme samme errorvarsel ift. manglende internettilgang nå også. :confused:

Skal ta et lite søk her inne nå om det er noen tips til hva det kan være for noe galt som gjør dette.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …