Skrevet 22. september 2007 17 år Hei! Noen her som går flyfag? Evt. hvor går dere og hvilket år? Tenkte å søke meg dit neste år
Skrevet 22. september 2007 17 år Hei Brodern går flyfag i Bodø nå. Andre året. Flyfag Teknisk Ser ut som det er ganske hardt egentlig, og han nevnte at i år var det allerede 8 stykker som skal slutte pga. presset. Men om du virkelig brenner for det går det nok bra
Skrevet 23. september 2007 17 år Forfatter Ok:) Jeg vil gå det, så det er vel bare å hive i seg over leksene fra dag 1... INGEN andre som går flyfag her på forumet? Norges største community for flyinterreserte, og så veit vi om 1 som går flyfag?
Skrevet 23. september 2007 17 år Forfatter Jaja... selvfølgelig... vil vite litt om hvordan det er og hva jeg kan vente...
Skrevet 23. september 2007 17 år Du kan vente deg lange dager, mange timer og mange eksamener bla. Ellers så er det faktisk litt oppskyrtt og ikke så vanskelig og hardt som folk flest skal ha det til. Er det dette du vil er det bare å stå på så går det bra.
Skrevet 23. september 2007 17 år Forfatter Jeg har hørt at det er opptil 17 eksamener, og alle må bestås med over 75%, er dette riktig?
Skrevet 23. september 2007 17 år Det der er litt komplisert for en som ikke har blitt forklart hvordan det virker. Ja det er 17 eksamener og for å bli fyteknikker må du bestå alle med minimum 75% men du trenger ikke det for å få fagbrev som flymekaniker.
Skrevet 23. september 2007 17 år Forfatter Ok, hva er forskjelden mellom flymekaniker of flytekniker? Og kan man evt ta opp de eksamene man ikke klarte 75% på siden?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.