Skrevet 21. september 2007 17 år Lagd intro for en video som bundles med i et kommende nummer av Onboard Magazine, et internasjonalt snowboardmagasin.. http://www.insidethebox.no/kunder/factor-films/intro_web_final.mov Til å vært èn mann om dette på litt over to døgn, er jeg rimelig fornøyd. Klart ting kunne vært annerledes her og der - jeg skulle gjerne gjort mye mer ut av presentasjonen av de folka - sukk - som viden kjent... Ting tar tid. :roll: Slenger ut bilder i sin native oppløsning etterhvert også - stay tuned. Og om noen er gira på hvordan ting er løst teknisk, får dere bare spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan i løpet av dagen/etter helga. Enjoy (: EDIT: bilder.. Trykk på thumbnailse for å se i nativ oppløsning.
Skrevet 21. september 2007 17 år Tøff introduksjon. Forklar gjerne litt utfyllende om hvordan du gjør det. Har litt basickunnskaper om animasjon og er interessert i å lære mer.
Skrevet 21. september 2007 17 år Forfatter Hmm.. Er det noe spesielt du lurer på, eller er det generelt hele introen? Skal se om jeg får somla meg til å gjøre en kjapp breakdown på enkelte av sekvensene etterhvert over helga
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.