Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen har nå skaffet en plass i geitvågen rundt den 15.august onsdag.. Skal skaffe ett par maskiner og annet snacks.. Kan ta med meg noen hvis noen trenger skyss , men si ifra på forhånd... Vi kommer til å ha hele kafen for oss selv, kaffe og kaker kommer også . kanskje noe annet drikke hvis noe har lyst... Som sagt er alle velkommen dit...

P.S Har 2 maskiner som skal stå i nettverk , men trenger litt kjapp innføring i å sette det opp , hvis noen kan hjelpe meg? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

[ 03-08-2001: Endret av: Tom Jonny Pettersen ]

Skrevet

Hei!Er det nøye om en 'invandrer' fra Mo i Rana ,kanskje,kommer innom?

Skal se på hybel osv...skolen vet dere!

Ikke helt sikkert at jeg har tid men HVIS!!

PS:Hvordan fixer man brukernavnet sitt?Skulle tilføyd en N [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

MVH Ole Martin

Skrevet

Dersom det passer inn i min reiserute, vil jeg gjerne komme innom en tur..... dersom jeg får lov... og jeg finner fram til dette stedet. Vet hvor Geitvågen er, men vi skal vel være inne et sted [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ? Eller kanskje været blir så fint at det blir "bademøte" i stedet....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...