Tom Jonny Pettersen Skrevet 22. juli 2001 Skrevet 22. juli 2001 Hei alle. Noen som er hypp på ett lite treff i bodø etter ferien Samme sted Rønvik Grillen eller kanskje ett nytt sted.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Send en mail hvis noen har lyst. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 3. august 2001 Forfatter Skrevet 3. august 2001 Hei igjen har nå skaffet en plass i geitvågen rundt den 15.august onsdag.. Skal skaffe ett par maskiner og annet snacks.. Kan ta med meg noen hvis noen trenger skyss , men si ifra på forhånd... Vi kommer til å ha hele kafen for oss selv, kaffe og kaker kommer også . kanskje noe annet drikke hvis noe har lyst... Som sagt er alle velkommen dit... P.S Har 2 maskiner som skal stå i nettverk , men trenger litt kjapp innføring i å sette det opp , hvis noen kan hjelpe meg? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 03-08-2001: Endret av: Tom Jonny Pettersen ] Siter
Gjest Skrevet 3. august 2001 Skrevet 3. august 2001 Hei!Er det nøye om en 'invandrer' fra Mo i Rana ,kanskje,kommer innom? Skal se på hybel osv...skolen vet dere! Ikke helt sikkert at jeg har tid men HVIS!! PS:Hvordan fixer man brukernavnet sitt?Skulle tilføyd en N [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] MVH Ole Martin Siter
Johnny Olsen jr Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Hva skjer på et slikt treff? Jeg er en nylig hjemvendt bodøværing og det hadde jo vært gøy å truffet "likesinnede" [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Johnny Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 5. august 2001 Forfatter Skrevet 5. august 2001 Hva som skjer? Vel diskutere flightsim, teste flightsim, drikke kaffe .. who knows men praten sitter løst.. man blir ikke sittene og se på hverandre ihverfall... bare kom du... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 6. august 2001 Skrevet 6. august 2001 Dersom det passer inn i min reiserute, vil jeg gjerne komme innom en tur..... dersom jeg får lov... og jeg finner fram til dette stedet. Vet hvor Geitvågen er, men vi skal vel være inne et sted [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ? Eller kanskje været blir så fint at det blir "bademøte" i stedet.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.