Andreas Vibeto Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Har noen prøvd Bioshock? Og er det noe bra? Siter
Bernt Sulebust Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Har spilt gjennom hele Bioshock (PC versjonen). Veldig bra dersom du har god grafikk på PC'en din. Veldig spillbart. God historie. Enorm bra atmosfære og stemning i spillet. Kanskje ikke verdens lengste spill akkurat. Litt skuffende slutt (men siden alt annet er bra er det OK). Anbefaler å søke etter reviews på Google. Gamespot.com gav den 9... og har review her: Gamespot Mvh Bernt Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Jeg syns det var bra, men det levde ikke helt opp til all "hypen" som har vært rundt det. Det var en god del kortere enn jeg hadde trodd, i følge endel anmeldelser jeg har sett og lest så skulle det være 15-20 timer langt, men jeg brukte litt under ni timer. Men det er kanskje greit at jeg ikke måtte tussle rundt i Rapture i ti timer til, for det blir ganske ensformig etterhvert, du møter ikke mer enn fire-fem forskjellige fiender i løpet av spillet, og omgivelsene er temmelig like gjennom hele spillet. Ikke missforstå, det er et bra spill, men jeg personlig mener ikke at det lever opp til ryktet det har fått som "tidenes beste FPS". Jeg ble også veldig skuffet over slutten, jeg hadde forventet litt mer enn en ti sekunder lang cut scene... Siter
Bernt Sulebust Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Men så må det sies at det finnes to forskjellige slutter.. avhengig av hva du gjør i spillet... Men de er nok like skuffende begge to... kanskje... -Bernt Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Ja, vet at det finnes to slutter, jeg fikk den "slemme" slutten, så jeg vet ikke hvordan den "gode" slutten er, det kan jo hende det er litt mer tilfredsstillende. Siter
David Gabrielsen Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 jeg har vel kommet til 5. eller 6. brett, men har gått skikkelig lei. Fantastisk grafikk, men jeg blir uansett veldig fort lei skytespill. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.