Skrevet 19. september 2007 17 år Vet ikke helt hvor denne skal plasseres. Er den plassert feil så bare flytt på den.. Har du bilde av ditt flyhjørne? Altså der du sitter og spiller Flight simulator .. Dra frem utstyret ditt og ta et bilde ... Skal fikse et bilde av mitt hjørne snart ....
Skrevet 19. september 2007 17 år "Dra frem utstyret ditt og ta et bilde ..." øhhhhh...... er nok på feil forum ja ;-)
Skrevet 19. september 2007 17 år HAHAHA... DAGENS :grin: Har ikkje fotoapparatet her. Men eg har stort sett dykkebilete rundt meg her...
Skrevet 20. september 2007 17 år Prøv å vær litt seriøse folks... Dere skjønte godt hva han mente :grin:
Skrevet 20. september 2007 17 år Her er et bilde av hvordan jeg hadde sett for meg å sette opp simmen. Bildet er fra FLG forrige helg. Etter myyyyye mikk med nettverk og oppsett, bestemte jeg meg alikevel for at det ikke var slik jeg ville ha det. Syns det var litt waste å bruke den nye PC'en på kun 1024x768 via projectoren. Hadde tent på denne løsningen i lang tid, så nå begynner jeg med blanke ark igjen. Mulig TH3G blir løsningen. Vel vel, flykroken som først tenkt:
Skrevet 20. september 2007 17 år Dra frem utstyret ditt og ta et bilde ...Hadde tent på denne løsningen i lang tid... Svært så mye griseprat det var i dag da :grin:
Skrevet 21. september 2007 17 år Den eksterne harddisken er til FS men det skal jeg fâ orden pâ i helgen ved â formatere vekk XP partisjonen min og bruke den til FS.
Skrevet 21. september 2007 17 år Du er herved min gud' date=' Tommy :grin: [/quote'] Hehe.. Det er ganske mange som kjører mye fetere oppsett en dette
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.