Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei,

For de av dere som ikke har fått det med dere, har det nå kommet en 500 MB update til Ship Simulator 2008. Bortsett fra en del bugs som er fikset, inneholder updaten to nye båter (hovercraft og Jetski), videreutvikling av Rotterdam Harbour, interaktivt interiør på broen, samt muligheter for å kunne senke skipene.

Du kan laste ned updaten her :)

Skrevet

Senke skipene? Det er bare å kjøre max guffe med passasjerferga forbi noen båter så synker de. Dette gjelder en av lastebåttypene.

Ship Sim kjøpte jeg tidligere... i sommer tror jeg... og det skuffet stort for en som er vant med FS-realisme! RC-båt sim vil jeg heller kalle det!

Skrevet
Senke skipene? Det er bare å kjøre max guffe med passasjerferga forbi noen båter så synker de. Dette gjelder en av lastebåttypene.

Ship Sim kjøpte jeg tidligere... i sommer tror jeg... og det skuffet stort for en som er vant med FS-realisme! RC-båt sim vil jeg heller kalle det!

Man kan senke SITT EGET skip også nå...var det det sto...

Skrevet

Man kan senke SITT EGET skip også nå...var det det sto...

Likegyldig. Det er likevel idiotisk at andre skip skal trekke ut bunnpluggen fordi jeg steamer for fullt forbi... ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …