Martin Svarstad Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg har et problem med VRC som gjør at jeg må trykke transmit button i vrc jevnt og trutt for å kunne høre andre som snakker på kanalen. Kanalen er satt opp som primary channel, og jeg kan godt snakke i teamspeak samtidig (så headsettet fungerer) uten at jeg hører noe på kanalen i vrc. Noen som har vært borti dette før? Siter
Kai Dreyer Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Valgt headset i freq lista da? Siter
Martin Svarstad Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Jada, jeg kan godt begynne å snakke på frekvensen sånn direkte, men vrc reagerer ikke når det kommer beskjeder fra andre, hvis ikke jeg trykker PTT jevnt, ca hvert 2. min ellerno.. Siter
Martin Svarstad Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Problemet lå i routeren. Jeg fikk hjelp av vår kjære Hr. Sager, som er sånn passe anonym her i forumet. Jeg åpnet portene som vrc trenger å ha åpne for å kunne sende kommunikasjon gjennom routeren. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det kommer lidtan på mærket på Routeren. Men søg efter "Open ports Vatsim" på google, og gå derefter ind i din routes set-up. Eneste problem er hvis du har Netgear Router. Der kan man AFAIK ikke åbne portene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.